Anniken Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg starter med å spørre om det er noen som har god kjennskap til denne rasen her? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 http://www.deepeyes.org/ Der kan du finne litt informasjon. Mulig du har vært der allerede? Lenke til kommentar
bocopie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg starter med å spørre om det er noen som har god kjennskap til denne rasen her? Hei Jeg har hatt rasen i 8år. Driver aktivt innen bruks lydighet og utstilling.Det er en hendig rase av passe størrelse. Den er med på alt.Kan også brukes til alt. Har nå et valpekull med kelpieer. De er som små bamser. Ta kontakt for mer prat. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå kjenner jeg ikke til denne rasen så godt. Men det er vel en ganske aktiv rase, som krever litt ? Lenke til kommentar
WeakenedAngel Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hunden min har kelpie i seg, og er en aktiv bastard uten like xD Hun er aldri sliten og vil leke i evigheter. Men fantastisk lojal og tolmodig. En av de mest nydelige skapningene jeg har møtt <3 OT: Kelpie er Australias mest populære gjeterhund, så tipper det ikke er mangel på energi xP Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nå kjenner jeg ikke til denne rasen så godt.Men det er vel en ganske aktiv rase, som krever litt ? DET er den, hopper og løper rundt som om den hadde en mannevond dobermann etter seg. Ikke en typisk "byshund". De fortjener noe mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå