unwill Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har brukt K750i en stund, og merkelig nok er "Lys" på 1 minutt en funksjon som jeg har brukt mer enn de aller fleste funksjonene som telefonen min tilbyr. Det er så innmari praktisk når jeg står opp på natten og ikke vil bort til bryteren for å finne noe i mørket, eller er på hytta osv... Men K750i er jo mildt sagt litt utdatert, og selv om den fungerer fortsatt til ringing, sms, kamera, og lommelykt er det snart på tide å pensjonere den siden knappene faller av og sticken fungerer ikke alltid optimalt. Hvilken av de litt nyere telefon er det som har denne funksjonen... Jeg vil helst ha en Candybar telefon, slank, og brukervennlig 2 MP kamera hadde vært fint. Trenger ikke Edge, 3G, Wifi osv... bluetooth derimot syns jeg er greit å ha. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg tror de fleste SE-telefonene med bra kamera har den funksjonen i forbindelse med blitzen (som egentlig ikke er blitz, men en vanlig lyspære.). Jeg har aldri sett det på Nokia, Motorola eller lignende. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nokia 5500 Sport har i alle fall lommelykt, ikke akkurat den beste telefonen etter hva jeg har lest tho. Men har en på jobb å den funker fint Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg tror de fleste SE-telefonene med bra kamera har den funksjonen i forbindelse med blitzen (som egentlig ikke er blitz, men en vanlig lyspære.). Jeg har aldri sett det på Nokia, Motorola eller lignende. Er ikke så sikker på dette, tror denne funksjonen forsvant med W800i Tror det er pga blitzen. På K750,W800i var det fotolys og ikke ekte blitz. Den er ikke på K800i,K810i.. .. vet ikke med K850i... Det går ann å bruke Volum(zoom) knappen når skjermen er i hvilemodus. Men da er det ikke lyset du bruker men skjermen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ah, det var synd. Ja, det er vel litt for mye å håpe på at de setter på fotolys i stedet for blitz bare for den ene funksjonens skyld. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Men de aller fleste walkman telefonene har jo fotolys? Sony Ericsson W telefonene tenker jeg på da. Er vel ingen av de som har fått xenon blitz? Så da har alle de enda flashlight-funksjonen? Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 K850i har i alle fall lommelykt. Brukte den senest i går for å låse opp døren i mørket Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Men de aller fleste walkman telefonene har jo fotolys? Sony Ericsson W telefonene tenker jeg på da. Er vel ingen av de som har fått xenon blitz? Så da har alle de enda flashlight-funksjonen? Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå