Isild Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ok, jeg har for øyblikket en ensom 19" Link som trenger en ny partner. Den jeg har nå blir brukt til gaming, han hadde en crt som nabo i et par år men etter en del fall i bakken og slag fra meg så er denne i heller dårlig forfatning. Så nå er jeg på utkikk etter en ny 19" lcd. Den nye skjermen trenger ikke høy respons tid ettersom den vil blir brukt til små filmer mens jeg spiller/musikk/skrivebord oppgaver og lignende. Men den kan gjerne ha en del bedre kontrast ettersom den gamle ikke akkurat er best på sort farger. Den nye skjermen må også helst være 19" 4:3 ettersom jeg har en hylle løsning med noen kompiser på TG så vil en widescreen og en vanlig 4:3 lcd overskride det jeg har plass til. Men om noen finner en meget god skjerm skal jeg revurdere dette å ha 1, widescreen og 1, 4:3. Skjermen burde helst koste under 3k ettersom studenttilværelse og byliv ikke er en god kombinasjon rent økonomisk. Og den nye må være sort på rammene. (matche den gamle skjermen, 1 sølv og 1 sort ser for dumt ut. Stiller jeg for mange krav eller er det håp der ute? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Ettersom du er ute etter en 19" som er lik den du har kunne du jo gått for en lik skjerm som den du alt har. VX924 finnes etter det jeg vet ikke lengre i salg i Norge, men den litt nyere broren finnes. VX922 Den er litt bedre på det meste og koster fra 1850,- Endret 8. november 2007 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå