vikingofnorway Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Trodde akkurat det samme med flyet at vis det styrta var det bare og hoppe ut akkurat rett før flyet gikk i bakken, husker når jeg fikk vite at det ikke gikk kom jeg på ideen at det var bare og bruke en hoppestokk. Endret 19. juli 2008 av vikingofnorway Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Dere kan si hva dere vil, men jeg gir meg ikke før jeg møter en som har prøvd denne metoden! For lenge siden trodde man at jorden var flat, men nå.... og ingen trodde for 100 år siden at man kunne dra til månen... alt er mulig! Så du har tenkt å motbevise gravitasjonsloven? Lykke til. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Trodde akkurat det samme med flyet at vis det styrta var det bare og hoppe ut akkurat rett før flyet gikk i bakken, husker når jeg fikk vite at det ikke gikk kom jeg på ideen at det var bare og bruke en hoppestokk.Så istedenfor setebelter så burde alle ombod få hoppestokker som de skal bruke opp og ned midtgangen når flyet har forhøyet fare slik som ved turbulens og under landing? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Dere kan si hva dere vil, men jeg gir meg ikke før jeg møter en som har prøvd denne metoden! Sjekk Mythbusters. De satte buster på prøven - med følgende resultat: http://mythbustersresults.com/episode17 Edit: Endret 21. juli 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå