Gå til innhold

Den perfekte fly-styrt-eller-heis-styrt-overlevelses plan!

Anbefalte innlegg

Ja, denne planen har jeg selv utviklet som liten! Konseptet er på en måte det samme, men det er noen små forskjeller.

Bevare, prøves på egen risiko, og husk alltid at jeg fant ut dette når jeg var i 6 - 7 års alderen.

Fly styrt. Hopp ut av flyet rett før det kræsjer, du får bare et par blå merker avhengig av hvor fint du har beregnet avstanden. (Denne ideen fungerer også på bil, hopp ut rett før du kræsjer)

Heis. Hopp rett før heisen treffer bakken. Simple as that.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blir litt værre i praksis.

la oss si du står i en heis som detter med 200km/t, og du hopper akkurat i det rette øyeblikk. hvor raskt tror du at du klarer å hoppe?

la oss si du mot all formodning klarer å hoppe med en fart på 50km/t oppover. du treffer allikevel bakken med en fart på 150km/t

Lenke til kommentar

Nå er jeg MEGET fristet å komme med historien om hvordan jeg satte skolens moderne heis ute av spill ved hjelp av en sytråd... Vaktmester og Montøren fra Schindler skjønte ikke hvordan vi klarte å stoppe heisen utenfra når den gikk ned, og hvordan vi kom oss oppå heistaket og trykket på alle knappene vi fant. Røska ut ledningene til dørmotoren gjorde vi óg. Vel, off topic jeg nå....

Lenke til kommentar

Dere kan si hva dere vil, men jeg gir meg ikke før jeg møter en som har prøvd denne metoden!

For lenge siden trodde man at jorden var flat, men nå....

og ingen trodde for 100 år siden at man kunne dra til månen...

alt er mulig!

:woot:

Lenke til kommentar
  Sitat
Dere kan si hva dere vil, men jeg gir meg ikke før jeg møter en som har prøvd denne metoden! For lenge siden trodde man at jorden var flat, men nå.... og ingen trodde for 100 år siden at man kunne dra til månen...

alt er mulig!

Alt er mulig ja.. Bare man tror sterkt nok på det så.... :D:D:lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...