dimetho Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Ja, denne planen har jeg selv utviklet som liten! Konseptet er på en måte det samme, men det er noen små forskjeller. Bevare, prøves på egen risiko, og husk alltid at jeg fant ut dette når jeg var i 6 - 7 års alderen. Fly styrt. Hopp ut av flyet rett før det kræsjer, du får bare et par blå merker avhengig av hvor fint du har beregnet avstanden. (Denne ideen fungerer også på bil, hopp ut rett før du kræsjer) Heis. Hopp rett før heisen treffer bakken. Simple as that. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg hadde same tanker for flere årsiden ..- men det funker ikke .... hoper du ut av flyet så smeller du i bakken like fort som flyet ... og i heisen er det ikke no bedre .. desuten .. hvordan skal du kunne vite når heisen treffer bunn? Lenke til kommentar
spindle Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Problem: Hvis du hopper ut av en bil kjører i 200 km/t så har du også 200 km/t idet du forlater bilen..... tilsvarende med fly...... Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 blir litt værre i praksis. la oss si du står i en heis som detter med 200km/t, og du hopper akkurat i det rette øyeblikk. hvor raskt tror du at du klarer å hoppe? la oss si du mot all formodning klarer å hoppe med en fart på 50km/t oppover. du treffer allikevel bakken med en fart på 150km/t Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hadde akkurat samme tanke når jeg var liten , passer ikke med gravity-loven Mvhm,Stian Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Her er det om å gjøre å trene hoppemusklene med andre ord! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Pøh. Vrøvl! Dette har jeg prøvd selv, og det fungerer utmerket! Makan til negativ innstilling folk har. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 neste negative spørsmål.... hvorkan komme seg ut av en heis i fart inni en trong gang? (heis sjakt) Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Nå er jeg MEGET fristet å komme med historien om hvordan jeg satte skolens moderne heis ute av spill ved hjelp av en sytråd... Vaktmester og Montøren fra Schindler skjønte ikke hvordan vi klarte å stoppe heisen utenfra når den gikk ned, og hvordan vi kom oss oppå heistaket og trykket på alle knappene vi fant. Røska ut ledningene til dørmotoren gjorde vi óg. Vel, off topic jeg nå.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det går fint det da, bare skriv i consolen følgende: sv_gravty 200 og det går fint Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hvorfor ikke bare "/god" eller "#god" eller "#shutdown -h now!"? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Dere kan si hva dere vil, men jeg gir meg ikke før jeg møter en som har prøvd denne metoden! For lenge siden trodde man at jorden var flat, men nå.... og ingen trodde for 100 år siden at man kunne dra til månen... alt er mulig! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Ingenting er umulig, det umulige tar bare lengre tid. :wink: Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Sitat Dere kan si hva dere vil, men jeg gir meg ikke før jeg møter en som har prøvd denne metoden! For lenge siden trodde man at jorden var flat, men nå.... og ingen trodde for 100 år siden at man kunne dra til månen...alt er mulig! Alt er mulig ja.. Bare man tror sterkt nok på det så.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Dette er hentet rett fra en Pondus-stripe, det er Jokke som ytrer dette som den perfekte plan. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Ja, jeg vet det irriterte meg grusomt! Hvorfor måtte Frode også få denne idèen? Men jeg fikk den først.... Og den er genial... Lenke til kommentar
spindle Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Sitat Dette er hentet rett fra en Pondus-stripe, det er Jokke som ytrer dette som den perfekte plan. Det var vel ikke akkurat en original ide fra Øverlis side.... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 nei, de siste Pondus stripene har begynt å bli nokså tamme... og drøvtygde... grrr, vist at denne tiden ville komme, det samme har skjedd med nemi, stripene mister innhold.... Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 www.worstcasescenarios.com noen gode forslag.. Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er dere helt teite? Har dere ikke sett matrix? WOOOT? There is no elevator nor plane! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå