ticsyboy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 her har du en guide tell overklokking av gpu https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9072588 Takker men jeg har blitt rådet bort fra å overklokke min bærbare pc:( Så da gidder jeg ikke... bra valg Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kan ikke folk få inn i huet at det ikke er noe poeng og overklokke en laptop? Å hvorfor er ikke det et poeng? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvis du bruker øynene så er det svaret meget godt begrunnet lenger oppe i tråden Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det går nok fint å overklokke gpu hvis man har god kjøling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det går nok fint å overklokke gpu hvis man har god kjøling. Det er jeg enig i, problemet er at mange laptoper ikke har kjølere som tar høyde for den økte varmeutviklingen ved overklokking... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det går nok fint å overklokke gpu hvis man har god kjøling. Det er jeg enig i, problemet er at mange laptoper ikke har kjølere som tar høyde for den økte varmeutviklingen ved overklokking... vet det der, mange laptoper blir alt for varme. Derfor har jeg skaffet meg en ekstern kjøler. Finns det noen andre alternativer enn RivaTuner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ati tools skal fungere, det samme skal coolbits, men jeg mener rivatuner er det beste programmet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Okei, da skal jeg teste det litt mere ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå