Raspeball Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har et problem med min Sandisk Sansa e280. Her om dagen fant jeg ut at jeg skulle legge inn all musikken på nytt igjen på spilleren, slik at jeg fikk det mer oversiktelig. Hadde mange sanger uten artist osv. Uansett. Ordnet alt i WMP, og fulgte Sandisks brukerveiledning for sletting. Problemet er at det virker som om filene ikke er slettet allikevel. Jeg får tydeligvis lagt inn sanger, men kan ikke spille de av. Har bare en sang jeg kan spille av for øyeblikket (Toto - Home of the Brave, hvis noen skulle lure), og jeg begynner å bli ganske lei. Noen som kan komme opp med en elegant løsning på problemet? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men velger å være usaklig nok til å si at Toto er kos! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men velger å være usaklig nok til å si at Toto er kos! Toto er absolutt kos, men man blir litt lei den ene sangen etterhvert. Virkelig ingen som erfaringer med denne spilleren selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 formater spilleren Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 formater spilleren Som jeg gjør hvordan? Mister jeg da ikke all programvare som er lagt inn på den fra før av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 hvis med programvare du mener firmware, nei. du formaterer på normal måte. forøvrig sjekk http://www.anythingbutipod.com/forum/forumdisplay.php?f=103, der finner du svar på alt du trenger Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 hvis med programvare du mener firmware, nei. du formaterer på normal måte. forøvrig sjekk http://www.anythingbutipod.com/forum/forumdisplay.php?f=103, der finner du svar på alt du trenger Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå