Gå til innhold

Crysis-omtale i PC Gamer (98% score)


Anbefalte innlegg

Spillet kommer neste uke. Gleder meg :)

 

Fra Wikipedia:

 

Crysis was awarded a 98% in the PC Gamer Holiday 2007 issue, making it one of the highest rated game ever in PC Gamer.

 

PC Gamer Holiday 2007 FINAL VERDICT: 98%

 

Highs: A graphical powerhouse; immersive, open-ended sandbox that encourages emergent gameplay; well-paced storyline; meticulously detailed; engrossing multiplayer; included map editor.

 

Lows: Alien enemy AI not as spectacular as North Korean AI; enemies can sometimes absorb too much damage; a few minor glitches

 

Bottom line: Destined to be a classic, Crysis is a creative and technological marvel that eclipses every other shooter released this year.

 

URL:

http://en.wikipedia.org/wiki/Crysis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal naturligvis skaffe meg Collector's Edition. Denne inkluderer:

 

* Collector's Edition features Crysis sleeve with 2 DVDs containing game and additional content

* Making of Crysis feature

* Concept and production artwork, with Initial Crysis concept video

* Official soundtrack audio CD

* 16 page concept art book soft cover

Lenke til kommentar
Jeg skal naturligvis skaffe meg Collector's Edition. Denne inkluderer:

 

* Collector's Edition features Crysis sleeve with 2 DVDs containing game and additional content

* Making of Crysis feature

* Concept and production artwork, with Initial Crysis concept video

* Official soundtrack audio CD

* 16 page concept art book soft cover

 

Hvilken butikk i oslo vil ha dette spillet den 15? Elkjop/Lefdal sier 16 nov, platekompaniet sier 15 på nett, men nettbutikken og butikkene deres bruker ikke alltid og være i sync på lagerbeholdning.

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
Crysis, Crysis og atter Crysis... At spillet fikk 98% i PC Gamer ble nevnt i en av de tusen trådene som allerede er opprettet for lenge siden. Måtte det komme en ny tråd om dette?

 

Det ble nevnt i tråden 'Klarer du Crysis på VERY HIGH?', iblant over 2000 andre meldinger. Strengt tatt så hører ikke det innlegget til i den tråden (fordi den handler om ytelse og grafikkinnstillinger i Crysis). Slik sett er det bedre å starte en separat tråd for de som vil diskutere selve artikkelen og omtaler av spillet (det vil komme ganske mange omtaler etterhvert som vi nærmer oss releasedatoen for fullversjonen), enn å starte en off-topic diskusjon i den andre tråden. Det er tross alt ikke meningen at alle diskusjoner omkring Crysis skal stappes inn i den ene tråden.

Lenke til kommentar
Hvilken butikk i oslo vil ha dette spillet den 15? Elkjop/Lefdal sier 16 nov, platekompaniet sier 15 på nett, men nettbutikken og butikkene deres bruker ikke alltid og være i sync på lagerbeholdning.

 

På Amazon.com står det 13. november, men den offisielle datoen er 16. november ifølge Wikipedia (med unntak av Australia).

 

Selv kommer jeg til å kjøpe spillet på Game (tidligere Spiderman). De selger alltid Collector's Editions.

Lenke til kommentar

Det kommer visstnok en 3-platers Special Edition. Spillmessig skiller den seg litt ut fordi det har et unikt amfibiekjøretøy (også tilgjengelig for de som forhåndsbestiller spillet).

 

* Crysis game

* "Steelbook box" casing

* "Making of Crysis" featurette

* An exclusive amphibious APC vehicle

* "Meet the Developers" vignettes with Crytek's lead designers

* Initial Crysis concept video

* Additional "key trailers"

* Show reel of concept and production artwork

* 32 page concept art book

* Official soundtrack by Israeli composer Inon Zur

 

 

URL:

http://www.incrysis.com/index.php?option=c...view&id=433

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...