Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 On the flipside så har det hendt meg ofte at velmente råd blir ignorert fordi jeg spiller en annen class på det tidspunktet, f. eks da jeg rådet et par mager til å skjerpe seg ang, iceblock timing mens jeg spillte priest, jeg har spillt mage i endgame i bortimot 1.5 år og forholdt meg høflig, men jaggu fikk jeg ikke huden full om å holde meg til healing. Det skal nevnes at jeg også var guild officer noe som bare viser hvor touchy folk er når det gjelder det å få råd... Syns det er artig med folk som glemmer at de har water elemental, ice block og ikke minst cold snap og så kaller de deg noob etterpå Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Vi hadde fem thunderfury, to hand of ragnaros, om ikke fler, aq mounten og i hvert fall en atiersh, kanskje to husker ikke helt, i guildet mitt pre bc o.O Men imo så er legendaries oppskrytt, synes ikke legendaries er noe mer imponerende enn epics fra samme boss. Men det er meg. hvilken guild var dette? og hvilken server? Tror du ikke på meg? bare lurer på hvilken guild det er? var den så bra har jeg sikkert hørt om den, eller lå på rankingen Endret 16. november 2007 av Christeven Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Warrior Kittens, Twilights Hammer, nå heter de Unleash. Endret 16. november 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Warrior Kittens, Twilights Hammer, nå heter de Unleash. Er dette guilden din? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg var med i Warrior Kittens, fikk tilbud om å bli med videre i Unleash, men takket nei og migrata for å spille casual med venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå