Acurus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Denne var postet på EU rogue forumet...klassiker.http://i18.tinypic.com/66vj6yo.jpg Hahahahaha! har du link til den tråden du lagde på wow forumet? Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Vel, wowhead linken din hintet om ca 1000 gull... så start der? Mjo, kunne vel det. Ville bare forhøre meg først så jeg ikke går på en smell når jeg skal selge den Nok offtopic.. Siden det er så mange umodne spillere som spiller, så går jeg helst i grupper om natten da alle "ungene" er lagt seg, eller så går jeg kun med guildies som jeg kjenner fra før av. Har fått nok av de som slenger rundt seg ordet n00b hele tiden. Er det noe som går gale å det er min feil i en gruppe, så er jeg den første til å si ifra at det var min skyld. Da gidder jeg ikke å få slengt etter meg "n00b, l2p looolzzzz " osv.. Endret 9. november 2007 av Shit Bag Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Var i guild med en paladin som hadde noe cloth gear på seg (tror det var bracers). Dette fordi han var healer og hadde foreløpig ikke tilgang til noe bedre i plate. En dag sto han i IF da en eller annen fyr kom bort til ham: Fyr: hi Pally: hi Fyr: Why are you wearing cloth? Pally: Because I heal Fyr: Noob Fyr is now ignoring Pally Folk er rare... Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Var i guild med en paladin som hadde noe cloth gear på seg (tror det var bracers). Dette fordi han var healer og hadde foreløpig ikke tilgang til noe bedre i plate. En dag sto han i IF da en eller annen fyr kom bort til ham: Fyr: hi Pally: hi Fyr: Why are you wearing cloth? Pally: Because I heal Fyr: Noob Fyr is now ignoring Pally Folk er rare... Som sagt, min regel funker bra.. Brukt her: Fyr: hi Pally: hi Fyr: Why are you wearing cloth? Pally: Because I heal Fyr: I am an idiot Fyr is now ignoring Pally Kanskje det fins en addon som gjør det automatisk for deg... Endret 9. november 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Var i guild med en paladin som hadde noe cloth gear på seg (tror det var bracers). Dette fordi han var healer og hadde foreløpig ikke tilgang til noe bedre i plate. En dag sto han i IF da en eller annen fyr kom bort til ham: Fyr: hi Pally: hi Fyr: Why are you wearing cloth? Pally: Because I heal Fyr: Noob Fyr is now ignoring Pally Folk er rare... Helt enig der, det er så mange som bare tenker på om det er plate, mail, cloth osv.. De syntes det er helt sykt om en dps war har noe mail eller som du sa en pally eller druid som bruker cloth. Har måtte forklare megselv ganske mange ganger på det her. de skjønner ikke at som feks dps war vil jeg heller ha en mail item som gir meg langt bedre stats enn en plate item med noe mer armour (ikke i alle tilfeller selvfølgelig) Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 har fått slengt noob etter meg også, det latterligste var en lvl 70 rogue som mente på at jeg var en smellnabb fordi jeg hadde nån meget brae leathershoulders på dps warrioren min. http://thottbot.com/i28755 så skulle jeg forklare hvorfor, nettopp det at jeg er en fury warrior, og at det er de beste dps shoulderene for en fury warrior som styrer i kara og at en og annen leatherting i et bra raid ikke har noe å si egentlig, men neida, jeg var nok en nabb Har for så vidt også fått skjenn fordi jeg har brukt en dagger i den ene hånden, eneste argumentet var at jeg var en warrior og at jeg brukte en dagger. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Denne var postet på EU rogue forumet...klassiker.http://i18.tinypic.com/66vj6yo.jpg Hahahahaha! har du link til den tråden du lagde på wow forumet? Er ikke min, jeg tok den fra noen sin signatur...tror ikke jeg fikk med meg original tråden. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg liker ikke mail/leather på warrs, selv om det er bedre, synes jeg ikke det passer helt =S looks > Stats=P Men en jeg kjenner, nesten full epic (har med andre ord spillt en stund) mente det var viktigere med armor enn +healing som Holy pala.. det gikk heller ikke ann å overbevise han om at det var feil. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg løper fremdeles rundt med en leatherhead jeg laget som lvl50 på min nå lvl70 fury warrior. Og merkelig nok, har jeg ikke fått en eneste negativ kommentar på dette. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er det lvl 50 head? rart ingen reagerer oO Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Løper rundt med en grønn lvl 70 øks, ingen kommentarer på det enda heller. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Løper rundt med en grønn lvl 70 øks, ingen kommentarer på det enda heller. Blir liksom ikke det samme som en lvl 50 leather head på 70 warrior. Dårlig eksempel hos tråd-starter, men du har et poeng. Endret 11. november 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 "Greens are so last expansion". Lenke til kommentar
roac Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Begynne med standsvar her på forumet også? NN>Hvordan lager jeg en database roac>n00b! Endret 10. november 2007 av roac Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg liker ikke mail/leather på warrs, selv om det er bedre, synes jeg ikke det passer helt =S looks > Stats=P Men en jeg kjenner, nesten full epic (har med andre ord spillt en stund) mente det var viktigere med armor enn +healing som Holy pala.. det gikk heller ikke ann å overbevise han om at det var feil. mye av leather og mail ser like bra ut som plate da, man kan ikke alltid se om en item er plate/mail/leather om man ikke kjenner itemen fra før. holy pala i full epic som mener armor er viktigere enn healing for han er enten, ikke holy eller vet ikke hva han driver med (ebay?) ja klart det er en fordel med mye armor, men det er en grunn til at erfarne og dyktige palladiner ofte velger en leather eller mail item med langt bedre stats og +healing. om en mail og en plate item er ganske like er det jo kansje bedre å velge plate itemen. men hva skal han med armor som holy om han ikke kan heale bra? sikker på han var holy, og ikke retri? Endret 10. november 2007 av Christeven Lenke til kommentar
saimon Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg liker ikke mail/leather på warrs, selv om det er bedre, synes jeg ikke det passer helt =S looks > Stats=P Men en jeg kjenner, nesten full epic (har med andre ord spillt en stund) mente det var viktigere med armor enn +healing som Holy pala.. det gikk heller ikke ann å overbevise han om at det var feil. mye av leather og mail ser like bra ut som plate da, man kan ikke alltid se om en item er plate/mail/leather om man ikke kjenner itemen fra før. holy pala i full epic som mener armor er viktigere enn healing for han er enten, ikke holy eller vet ikke hva han driver med (ebay?) ja klart det er en fordel med mye armor, men det er en grunn til at erfarne og dyktige palladiner ofte velger en leather eller mail item med langt bedre stats og +healing. om en mail og en plate item er ganske like er det jo kansje bedre å velge plate itemen. men hva skal han med armor som holy om han ikke kan heale bra? sikker på han var holy, og ikke retri? Han er lock, jeg var palaen:P han kritiserte gearet mitt =( Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Han er lock, jeg var palaen:P han kritiserte gearet mitt =( ah ok. hehe. han kødda ikke? er ofte folk som tror de kan alt om alle, spesielt om andre klasser. De kan kansje en del om sin egen klasse, men sjeldent om andres fjortiss syndromet. Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) On the flipside så har det hendt meg ofte at velmente råd blir ignorert fordi jeg spiller en annen class på det tidspunktet, f. eks da jeg rådet et par mager til å skjerpe seg ang, iceblock timing mens jeg spillte priest, jeg har spillt mage i endgame i bortimot 1.5 år og forholdt meg høflig, men jaggu fikk jeg ikke huden full om å holde meg til healing. Det skal nevnes at jeg også var guild officer noe som bare viser hvor touchy folk er når det gjelder det å få råd... Endret 16. november 2007 av Saggy Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har møtt på noen sånne et par ganger ja, irriterenes ja, men plager meg ikke noe sånn veldig. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Vi hadde fem thunderfury, to hand of ragnaros, om ikke fler, aq mounten og i hvert fall en atiersh, kanskje to husker ikke helt, i guildet mitt pre bc o.O Men imo så er legendaries oppskrytt, synes ikke legendaries er noe mer imponerende enn epics fra samme boss. Men det er meg. hvilken guild var dette? og hvilken server? Tror du ikke på meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå