Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Newbie - nybegynner noob - overbrukt ord som folk ikke egentlig vet betydningen av, men de ser andre bruker det og det gjør andre folk sur og derfor bruker de det også. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Men jeg vet ikke jeg Stort sett kan du oversette "noob" med "Jeg er en dust!".. Gjør det mye enklere Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Men jeg vet ikke jeg Stort sett kan du oversette "noob" med "Jeg er en dust!".. Gjør det mye enklere hehe Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Det artigste eksempel på at folk er så totalt fucka i hue at dem ikke veit hva dem snakker om er når du klarer å banke dem i en duell, hvor dem deretter svarer "lol noob" eller "fu noob". Pleier bare å svare at det sier litt om hvor totalt sugne dem er, hvis det er slik at en "noob" denger dem isteden. Oh dear, en "duel me and I show you who is the noob". Endret 8. november 2007 av Nemistwh Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det artigste eksempel på at folk er så totalt fucka i hue at dem ikke veit hva dem snakker om er når du klarer å banke dem i en duell, hvor dem deretter svarer "lol noob" eller "fu noob". Pleier bare å svare at det sier litt om hvor totalt sugne dem er, hvis det er slik at en "noob" denger dem isteden. Oh dear, en "duel me and I show you who is the noob". Miner meg om før tbc, var en full epic rogue som kalte meg noob osv. Så vi tok en duel og da vant jeg. Plutselig så slutta han og spamme meg med noob og l2p Jeg hadde litt green's og litt blue's. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kanskje du har sjekket og sett at nightblade ligger ute til 300g..? so?For det første er det verdt 10x mer enn roben din, og for det andre så kan man legge ut en ting til 5000g, men det betyr ikke automatisk at den er verdt det. Helt fullstendig enig! Kunne ikke sagt det bedre selv! Er dritt lei av folk som prøver og selge noe som egentlig er verdt (bare for og ta et eksempel) 20g, men prøver og selge for kanskje 60-80g fordi den ligger for 59g 99s 99c på AH, som er UTROLIG overpriced! Er jo akkurat som og legge en gray lvl4 item på AH for 100g og prøve og selge samme itemet i /2 for 90g! Og en annen klassiker!: Random: /2 WTS Feet of lynx! Deg: /w Random, How much do you want for that? Random: /w Deg, Offer Deg: /w Random kar: mm, around 40-60g? Random: /w Deg, LOLZ WTF??? NOWAY! Deg: /w Random: Then say a price. Random has ignored you. Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hadde en noob opplevelse hær om dagen... Lenke til kommentar
username882 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ignore er en funksjon som ikke burde rekonstueres imo. Hvorfor trenger vi den? Goldspammers lager en ny char om 2min anyway. Harassement: La de snakke, du trenger ikke engang lese hva de sier, og i alle fall ikke bry deg. De eneste du oppnår er å irritere noen nye sykt på grunn av at de ikke har NOEN sjanse til å si sine meninger osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hadde en noob opplevelse hær om dagen... Heh, når du sier at kara ikke kan pugges, så stiller du deg lagelig for hugg. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Denne var postet på EU rogue forumet...klassiker. http://i18.tinypic.com/66vj6yo.jpg Lenke til kommentar
roac Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Burde sikkert ha holdt kjeft, for jeg har ikke noen karakter over 49 (ergo: n00b), men dog. Jeg har opplevd at prisene på ting på AH kan variere ekstremt, også på samme server. En periode solgte jeg 20 ull for opp mot 2g, og ikke lenge etterpå var det omtrent dønn umulig å få solgt noe som helst. Tilsvarende har jeg opplevd med turtle scale, uten at jeg husker hvor mye jeg fikk solgt det for. Du kan ikke si at noe er verdt en bestemt pris, det kommer helt an på hvem som har behov/lyst på ting, hvor stort behovet/lysten er, og til slutt hvor mye penger de har. Nå VET jeg ikke hvordan det er med ting i det levelet, men det skulle ikke forundre meg om det var epic ting som det vil være vanskelig å få solgt også. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ville ikke gitt 30g for den roben engang.. Skjønner ikke hvorfor folk er så gira på fargen på ting enda.. Epics er rett og slett vanlig farge på gear i wow siden det er så casual vennlig.. 10 kamper i arena og uka og du er dekka i fullt lilla med en gang.. Beviser bare at wow er dominert av fjortisser som spiller med e-tissen sin i stedet for hodet. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Epic var status 4 uker etter release hvor det var 3 på serveren som hadde en epic item, legendary er knapt status nå. det er vel å dra det rimelig langt, legendary er ikke akkuratt daglig kost, selv på de beste serverene. mulig jeg tar feil, men vil si legendary er noe du ikke ser på spesielt mange. Endret 8. november 2007 av Christeven Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Epic var status 4 uker etter release hvor det var 3 på serveren som hadde en epic item, legendary er knapt status nå. det er vel å dra det rimelig langt, legendary er ikke akkuratt daglig kost, selv på de beste serverene. mulig jeg tar feil, men vil si legendary er noe du ikke ser på spesielt mange. Vi hadde fem thunderfury, to hand of ragnaros, om ikke fler, aq mounten og i hvert fall en atiersh, kanskje to husker ikke helt, i guildet mitt pre bc o.O Men imo så er legendaries oppskrytt, synes ikke legendaries er noe mer imponerende enn epics fra samme boss. Men det er meg. Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Heh, når du sier at kara ikke kan pugges, så stiller du deg lagelig for hugg. Nå har jeg ikke sagt at kara ikke kan pugges, her selv vært i flere. Men jeg rettet bare på en som sa "<Jointvw>: tibby neverheard of the song cant't pug kara" Jeg svarte "<Bergans>: its can't pug KZ" Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Epic var status 4 uker etter release hvor det var 3 på serveren som hadde en epic item, legendary er knapt status nå. det er vel å dra det rimelig langt, legendary er ikke akkuratt daglig kost, selv på de beste serverene. mulig jeg tar feil, men vil si legendary er noe du ikke ser på spesielt mange. Vi hadde fem thunderfury, to hand of ragnaros, om ikke fler, aq mounten og i hvert fall en atiersh, kanskje to husker ikke helt, i guildet mitt pre bc o.O Men imo så er legendaries oppskrytt, synes ikke legendaries er noe mer imponerende enn epics fra samme boss. Men det er meg. Ser jeg en warrior med skjold fra illidan (det store sjuke skjoldet) og en rogue med legandary mainhand/offhand så tenker jeg bare for meg selv: Å fy faen så lucky han roguen der er! kunne jo like gjerne vært warrioren med den MH/OH, så ganske enig med Lord Myrrah. blir like imponert av en med et stort sjukt skjold som er ifra illidan, som jeg ville blitt hvis jeg så en Rogue med MH/OH Legandary. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Vi hadde fem thunderfury, to hand of ragnaros, om ikke fler, aq mounten og i hvert fall en atiersh, kanskje to husker ikke helt, i guildet mitt pre bc o.O Men imo så er legendaries oppskrytt, synes ikke legendaries er noe mer imponerende enn epics fra samme boss. Men det er meg. hvilken guild var dette? og hvilken server? Endret 8. november 2007 av Christeven Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) http://www.wowhead.com/?item=29726 Den der droppet for meg idag. Noen formeninger om hva den er verd? Er visst et world drop.. Endret 8. november 2007 av Shit Bag Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Denne var postet på EU rogue forumet...klassiker.http://i18.tinypic.com/66vj6yo.jpg Haha, den der er knall :--> Failsteel lolblade = 758 AP! Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 http://www.wowhead.com/?item=29726 Den der droppet for meg idag. Noen formeninger om hva den er verd? Er visst et world drop.. Vel, wowhead linken din hintet om ca 1000 gull... så start der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå