Stinkey Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) ..folk som slenger ut "noob" og ikke har peiling for en femmer hva de snakker om. Har en kopi av en samtale som pågikk i whisper for en halvtime siden. Litt forhistorie: Bror min trakk meg gjennom ZF hvor [Robes of Insight] droppa. Og før jeg prøvde meg på AH så slang jeg ut "en lille en" i /2. Og her er sånn diskusjonen endte etter at en lvl 19 druid spurte om pris og han foreslo 70 g: Meg: Just the color purple makes items cost 2-300 g more Dust: LOL Dust : liar, u should go lvl imo Meg: Go check AH's and as soon as an item gets that color the price is huge Dust: LOL Dust: ur new art u Meg: 2 years and 5 months new, yes (litt sarkastisk) Dust: *Linker til Nexus Crystal* og no 3-5 g :dontgetit: :dontgetit: Meg: Where do you equip a crystal?? Dust: stfu, u and nor i did say equip noob! Meg: gz Dust is ignoring you. Ble sur der jeg satt! Endret 8. november 2007 av Stinkey Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) dere kan ikke ha sett særlig smarte ut i trade channel men at det er en epic item gjør ikke at prisen stiger til 100g +. Ikke på grim batol i allefall. Endret 7. november 2007 av wizardos Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Synd å si det, men selv om karen oppførte seg som en idiot, har han rett angående prisen. Du skal være heldig om du får 100g for den der. 70 høres meget fornuftig ut. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 helt enig! bere fordi et item æ epic, betyr ikkje at det kosta 2-300g meir. menne skal ver enig i at fyren va en dust Lenke til kommentar
War Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fordi det finnes mennesker som er villig til å betale 300g for den så er den jo verdt det. Ser hele tiden boe epics på AH til 2100g som er verdt 900g i mats men alle får solgt for den høye prisen så derfor blir dem satt så høyt. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 På Lightnings Blade hvor detta skjedde så er det sånn at epix sender prisen til himmels selv om en like god green om noen lvler koster 5-6 g. Det var erfaringen min fra det forrige realmet også... Vi får se hva jeg får solgt den for. Poster det her senere Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Betal meg 50g så tar jeg kanskje i mot den roben Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dere er begge duster. Roben er ikke verdt en dritt. Carl Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) "..folk som slenger ut "noob" og ikke har peiling for en femmer hva de snakker om." "Meg: Just the color purple makes items cost 2-300 g more" ........ Endret 8. november 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Den er ikke bare epix, den er den mest sexye roben man kan skaffe.... 500G! xD Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Selv om han andre ikke var enig i prisen OT sa, så går det faktisk an å være hyggelig i dette spillet og, og føre en normal voksen samtale. Er så forbanna trøtt på å se "nooooooooooooooob", "LOL u're stupid, you wont get anything for that shit item" etc i trade channel. Folk ødelegger salget til folk, så utrolig meningsløst å sitte å gjøre narr av itemes som skal selges, gjøre narr av prisen osv. Folk som kanskje var interessert i å kjøpe itemet gidder ikke fordi det slenges så mye dritt. Tull å si at ikke alle prøver å få så mye de vil ut av en epic boe, rimelig sikker på at alle ville tyna prisen så høyt de kan på AH, for det er dessverre(?) slik at fargen ofte selger bedre enn statsen Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fantastisk, "Just the color purple makes items cost 2-300 g more". HAHA Det er akkuratt den oppfattningen der som i TIDLIGERE tider gjorde at epics var så dyre. Nå om da'n vet de fleste hva ting er verdt. Akkuratt den roben der er omtrent like brukbar som Icemail Jerkin, så se deg godt fornøyd med 70g sier nå jeg. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Uansett hva roben er verd, så må jeg si meg så absolutt enig med trådstarter. Er så møkklei alle 12+ åringene som går rundt å kaller folk for n00b og ikke eier respekt for andre. Man hadde kommet så myyye lenger med litt respekt og høflighet, men det er jo noe man bare kan drømme om i et MMORPG spill. Endret 8. november 2007 av Shit Bag Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Meg: Just the color purple makes items cost 2-300 g more Noe av det dummeste jeg har lest på dette forumet... Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 ..folk som slenger ut "noob" og ikke har peiling for en femmer hva de snakker om. Meg: Just the color purple makes items cost 2-300 g more Dust: LOL Dust : liar, u should go lvl imo Meg: Go check AH's and as soon as an item gets that color the price is huge Dust: LOL Dust: ur new art u Meg: 2 years and 5 months new, yes (litt sarkastisk) Dust: *Linker til Nexus Crystal* og no 3-5 g :dontgetit: :dontgetit: Meg: Where do you equip a crystal?? Dust: stfu, u and nor i did say equip noob! Meg: gz Dust is ignoring you. Ble sur der jeg satt! hvert borti slike samtaler flere ganger, og har stort sett vært de som har solgt som har holdningen "ZOMG NOOOOOB EPIX FFS". men når sant skal sies, tar du en /WTS [EPIX], og ikke sier pris så må du nesten regne med å få whispers fra folk som byr langt under det du hadde tenkt deg sjøl. legge den på ah for 200g så får du sikkert solgt den etter noen uker, men da har du vel sikkert betalt 130g i AH fee. så 70g nå eller 70g om noen uker, whats the diffrence? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det jeg sier... Gud forby at noen leser det er at UANSEtt om det var en dårlig pris så har han ingen grunn til å begynne å slenge dritt. Og hvis han har så peiling og skills så kan han vel kanskje forklare meg det istedenfor å si at jeg suger og ignore meg. BTW: sjekka prisen på litt epix på AH nå. F.eks Nightblade. Ligger ute for 300 g. Ikke spesielt bra våpen. Kanskje på lvl 39 og noen lvler, men så fort du er oppi 45 så er det greens som er bedre. ..folk som slenger ut "noob" og ikke har peiling for en femmer hva de snakker om. Meg: Just the color purple makes items cost 2-300 g more Dust: LOL Dust : liar, u should go lvl imo Meg: Go check AH's and as soon as an item gets that color the price is huge Dust: LOL Dust: ur new art u Meg: 2 years and 5 months new, yes (litt sarkastisk) Dust: *Linker til Nexus Crystal* og no 3-5 g Meg: Where do you equip a crystal?? Dust: stfu, u and nor i did say equip noob! Meg: gz Dust is ignoring you. Ble sur der jeg satt! hvert borti slike samtaler flere ganger, og har stort sett vært de som har solgt som har holdningen "ZOMG NOOOOOB EPIX FFS". men når sant skal sies, tar du en /WTS [EPIX], og ikke sier pris så må du nesten regne med å få whispers fra folk som byr langt under det du hadde tenkt deg sjøl. legge den på ah for 200g så får du sikkert solgt den etter noen uker, men da har du vel sikkert betalt 130g i AH fee. så 70g nå eller 70g om noen uker, whats the diffrence? Det jeg mener er at han kunne vært litt hyggeligere i tonen og kanskje forklart hvorfor han mente det han mente istedenfor å dømme meg til åkern og videre. BTW: Sjekka litt priser på Epics nå og f.eks Nightblade ligger ute for 300 g. Hadde det selv da jeg var førtish og det ble fort bytta ut for noe bedre. Selve verdien er ikke 300 g. Endret 8. november 2007 av Stinkey Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Den roben droppa for meg en gang, fikk litt over 200g på AH for den. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Meg: Just the color purple makes items cost 2-300 g more Noe av det dummeste jeg har lest på dette forumet... Javel? Selvfølgelig gir folk mer for epic items enn for superior items, det er bare så "dumme" folk er. Kunne sikkert lett fått den for 200g på servern min med litt innsatts. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Føler ikke at Noob er et skjellsord lenger det har blitt så vanlig i nettprat. Noob sier jeg viss noen gjør den minste feil^^ Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er vel mer feilaktig å si av deg at en ting med epic quality er verdt 200+g. Den roben der har for en "normal" spiller en verdi på rundt 30g. Den er rett og slett ikke noe bra i det hele tatt. Så du hadde feil, og whiner'n hadde rett. Han oppførte seg som en drittunge, men det er sikkert fordi at for mange drittunger spiller wow. Kanskje du har sjekket og sett at nightblade ligger ute til 300g..? so? For det første er det verdt 10x mer enn roben din, og for det andre så kan man legge ut en ting til 5000g, men det betyr ikke automatisk at den er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå