John Keats Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Ser at det er flere forskjellige russebukser man kan bestille.. Bare lurer på hvilken som er den mest vanlige? Er gutt.. http://russ.no/webshop/kategori/1/ Endret 8. november 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du må logge inn for å vise denne siden Hvilken russebukse du tar spiller ca. ingen rolle. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ser at det er flere forskjellige russebukser man kan bestille.. Bare lurer på hvilken som er den mest vanlige? Er gutt.. Ingen bryr seg om hvilken bukse du velger, velg en du synes passer deg. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg, og alle på russebilen min, tok Snekker Flag Basic dersom det hjelper deg noe Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vet ikke om de har den med gullskrift i år, men den var helt klart den feteste i fjor! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvert fall om man er bergenser. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vet ikke om de har den med gullskrift i år, men den var helt klart den feteste i fjor! Legprint var kulest ifjor! ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hele den kvalme russedriten består jo i å gjøre nøyaktig som alle de andre som er kledd i rødt/blått. Så selvsagt har det mye å si hvilken bukse man velger da. Må jo ha det samme som alle andre. Også skal man DIGGE "russelåten" som blir lansert uansett om den er dritt eller ikke. Endret 8. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Velg den billigste, du. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kjøpte selebukse når jeg var russ i "medium size". Da jeg fikk den var den alt for stor, både i lengde og bredde. Men en annen kompiss bestilte vanlig plain bukse han tok også medium size og fikk en bukse som passet akkurat. Du bør høre med dem på størrelsen før du bestiller. Det var ikke kult å vandre rundt som en sakkosekk. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg gikk for Leg Print, fordi jeg ikke orker for mye stress med å sy ting på. Litt av tingen er jo å gå i det samme som alle andre, men russesangen skal det mye til for at jeg "digger" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg gikk for Leg Print, fordi jeg ikke orker for mye stress med å sy ting på. Litt av tingen er jo å gå i det samme som alle andre, men russesangen skal det mye til for at jeg "digger" man syr ikke, man stryker. Bra valg på bukse gjorde du ihvertfall =) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hele den kvalme russedriten består jo i å gjøre nøyaktig som alle de andre som er kledd i rødt/blått. Så selvsagt har det mye å si hvilken bukse man velger da. Må jo ha det samme som alle andre. Også skal man DIGGE "russelåten" som blir lansert uansett om den er dritt eller ikke. Ser det er noen som er glad i russetiden, ja Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg kjøpte begge med ett hvitt buksebein (den ene fra russedress, den andre fra russeservice). styret ftw Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Må logge inn for å vise siden Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) man syr ikke, man stryker. Bra valg på bukse gjorde du ihvertfall =)Hm, ja det er jo sant. Tenkte feil Sånn er i hvertfall min: (for de som ikke kan logge inn) Bryr meg egentlig lite om hvor mange andre som har den. Angående størrelser... Jeg valgte L. (190 høy 77kg) Endret 8. november 2007 av akarno Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du skal vite at den buksen der er sinnsykt stor! Kan muligens gå ned til M med mindre du vil ha den veldig stor.. (Modellen heter Lars for de som lurte^^) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (Modellen heter Lars for de som lurte^^) Ja, tusen takk!!! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hmm, får tenke litt på det. Er glad i for store bukser foran for små. Bare den ikke blir sånn ghetto/sagge/falle av når jeg går-stor. (?) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 jeg fikk fjorårets modell til halv pris, og var strålende fornøyd... så lenge den er blå/rød så er det vel ingen som bryr seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå