Gå til innhold

Russ 08 - hvilken russebukse? :o

John Keats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele den kvalme russedriten består jo i å gjøre nøyaktig som alle de andre som er kledd i rødt/blått. Så selvsagt har det mye å si hvilken bukse man velger da. Må jo ha det samme som alle andre.

Også skal man DIGGE "russelåten" som blir lansert uansett om den er dritt eller ikke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kjøpte selebukse når jeg var russ i "medium size". Da jeg fikk den var den alt for stor, både i lengde og bredde. Men en annen kompiss bestilte vanlig plain bukse han tok også medium size og fikk en bukse som passet akkurat. Du bør høre med dem på størrelsen før du bestiller. Det var ikke kult å vandre rundt som en sakkosekk.

Lenke til kommentar

Hele den kvalme russedriten består jo i å gjøre nøyaktig som alle de andre som er kledd i rødt/blått. Så selvsagt har det mye å si hvilken bukse man velger da. Må jo ha det samme som alle andre.

Også skal man DIGGE "russelåten" som blir lansert uansett om den er dritt eller ikke.

Ser det er noen som er glad i russetiden, ja :)

Lenke til kommentar
man syr ikke, man stryker. Bra valg på bukse gjorde du ihvertfall =)
Hm, ja det er jo sant. Tenkte feil ;)

Sånn er i hvertfall min: (for de som ikke kan logge inn) Bryr meg egentlig lite om hvor mange andre som har den. Angående størrelser... Jeg valgte L. (190 høy 77kg)

4largeee3.jpg

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...