Melatonin Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Heisann Jeg tenkte å kjøpe meg et ny pc med deler. har tastatur og mus, skal heller ikke ha OS. Jeg har gjort litt research men jeg er ikke en kløpper på PC. Jeg har satt opp en liten handlevogn HER 1. Jeg trenger altså et kabinett og strømforsyning. Ikke noe fancy og dyrt. 2. Passer disse komponentene? er ikke hovedkortet mistenksomt billig? Jeg skal ikke klokke osv. Hvilket HK bør jeg ha? 3. Jeg er litt usikker på skjermen, den virker utrolig bra (jeg tror jeg overlever uten høydejusteringen som alle klager over) Men er det kanskje noen gode konkurrenter der ute som kanskje også er billigere? 22" er ikke en nødvendighet men det foretrekkes. En siste liten ting. Kan jeg forvente at prisen vil synke på diverse komponenten i tiden frem til jul? Jeg hørte rykter om AMD sin quad CPU kommer snart og Intel kommer med nye Duo og Quad'er de også. Dette vil vel sette ned prisene på de eldre CPU'ene. Er dette noe som ikke kan forventes før jul eller er dette ut i nyåret? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Melatonin Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ingen som har noen kommentarer engang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå