Brunøye Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nei, jeg tror ikke det er noe for meg. Kampsport har jeg aldri interessert meg noe særlig for. Og kompisen min sier at det er fryktelig hardt og strengt. Kampsport er kjempe gøy. Har drevet på med boxing, karate og driver no på med kravmaga. Synes karate var mer strengt, og boxing og kravmaga er sinnykt morsomt. På med KM så får du kjørt deg så mye du selv vil. Der legger du opp mye selv hvor hardt du vil presse deg osv. Anbefalers, og så er det ikke så strengt og rent som andre kampsporter Og fysisk trening er bare bra om man blir presse hardt, det er da det er godt og komme hjem og slappe av med en pils Lenke til kommentar
Elisabethy Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg anbefaler dans på det sterkeste. Om du føler du ikke behersker dette, er det ikke noe problem. Det finnes nybegynnernivå til viderekomne og du vil garantert få MYE ut av det er forresten 15 år Jeg begynte med dans (kurs) i fjor, og går allerede på viderekomne og stortrives. Jeg har en stor lidenskap til dans, men ikke bare det. Jeg har problemer mer rygg/nakke. Har veldig stiv nakke, noe jeg ikke kjenner så lenge jeg er aktiv med dans. Men det er ikke bare dans jeg kan anbefale. RIDNING er en flott hobby, og det går på både å ha det gøy og det fysiske. Jeg vet mange misliker hester, men mange sier også dette uten av de har prøvd. Selv anbefaler jeg islandshest, noe som er mye mer spennende fordi den hesten har flere gangarter og det krever mer av rytteren. Man styrker muskler i sete, rygg og bein, og kan blir veldig sterk psykisk også. Jeg vet det kan virke barnslig, men vær sterk og vær moden og åpen for å prøve noe nytt : ) Spennende greier : ) Jeg driver med begge disse hobbyene, og kunne ikke gjort noe annet. MEN det er ikke bra å kombinere hest og dans pga forskjellige muskler som brukes, som blir ødelagt i dansen og diverse tull. Det bryr ikke meg. Nei, du får ha lykke til med å finne noe Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kommer dessverre ikke inn på treningssenter, fordi jeg er bare 15 og det er lenge til jeg blir 16 Svett og blid og Sats har 15 års aldersgrense da, anbefaler treningsstudio på det sterkeste. har trent nå i over 1 år, og det er like gøy og deilig hver gang Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg anbefaler dans på det sterkeste. Om du føler du ikke behersker dette, er det ikke noe problem. Det finnes nybegynnernivå til viderekomne og du vil garantert få MYE ut av det er forresten 15 år Jeg begynte med dans (kurs) i fjor, og går allerede på viderekomne og stortrives. Jeg har en stor lidenskap til dans, men ikke bare det. Jeg har problemer mer rygg/nakke. Har veldig stiv nakke, noe jeg ikke kjenner så lenge jeg er aktiv med dans. Men det er ikke bare dans jeg kan anbefale. RIDNING er en flott hobby, og det går på både å ha det gøy og det fysiske. Jeg vet mange misliker hester, men mange sier også dette uten av de har prøvd. Selv anbefaler jeg islandshest, noe som er mye mer spennende fordi den hesten har flere gangarter og det krever mer av rytteren. Man styrker muskler i sete, rygg og bein, og kan blir veldig sterk psykisk også. Jeg vet det kan virke barnslig, men vær sterk og vær moden og åpen for å prøve noe nytt : ) Spennende greier : ) Jeg driver med begge disse hobbyene, og kunne ikke gjort noe annet. MEN det er ikke bra å kombinere hest og dans pga forskjellige muskler som brukes, som blir ødelagt i dansen og diverse tull. Det bryr ikke meg. Nei, du får ha lykke til med å finne noe Tenkte på dette for et år siden eller noe, men jeg turde rett og slett ikke fordi jeg er gutt og fordi jeg ikke kan danse i det hele tatt Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Sykling eller tennis vil jeg anbefale Driver selv med sykling (landeveissykling) (eller gjorde i allfall), bedre form tror jeg aldri at jeg var i? Tennis har jeg aldri gått på, men jeg og en gammel kamerat spilte litt ulovlig på en bane i byen her, og det var jo morsomt hehe. Vi ringte faktisk å spurte om det var plasser for å være med i klubben, men vi gadd dessverre ikke noen av oss alikevel (noe jeg angrer på) Og så en annen ting som går ann: seilfly (radiostyrt) Hvis du f. eks skal ha vinsj eller høystart, så må du først gå ut med en line ca 150-200 meter eller noe slikt, og tilbake, og så når du har landa flyet igjen så må du gå å hente lina etter eller annet sted igjen - masse gåing iallfall Endret 27. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Innebandy, slenger meg på sykling tipset. Siden du har blitt 15 så er sykling bra fordi det er en sport du ikke trenger noe særlig teknisk grunntrening fra du var barn, så det er bare å sette seg på sykkelen å sykle. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Anbefaler deg å prøve litt forskjellig, jeg. Snus litt rundt og finn mulighetene i ditt lokalområde, så prøver du litt forskjellig. Tennis er morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå