bfisk Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hardware.no her også... men har planer om å lage min egen startside nå etter idé fra forumbrukere her bfisk Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 www.overklokking.no selvfølgelig. Mye bedre enn hw.no er det også! Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 www.startsiden.no av gammel vane! Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Bruker Opera som starter uten noen sider..raskt og enkelt Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Bruker about:blank. Får vel iexplore til å starte på ca. halvparten av tiden. Mikka: vg.no ------> lett og laste Hahahaha (?) VG.no er jo så full av reklame, popups osv. at den tar lang tid å laste uansett hw/linje. john_a: Bruker sol.no. Er jeg den eneste her eller? Brukte den før, da jeg var helt ny. Regner med at de fleste (iallefall -mange- gjorde det) Ellers har jeg laget kjappe aliaser i mIRC, så jeg bare kan skrive /ok for www.overklokking.no, /hw for forum.hardware.no, /- |URL| og /l |folder| for http://10.0.0.2/* Dette jeg bruker mest Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Bruker opera, forsetter der eg slapp... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 en kompis av meg har komponert en side med de beste linkene inn data, nyheter misc osv GENIAL side 8) 8) .exe en til 8) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 forum.hardware.no/login.php Login.php? er du ikke alltid logga inn da? Jeg bruker about:blank, den starter raskt opp Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 for tiden.. opera, med fortsett der jeg slapp. når jeg bruker ie, about:blank er nok verdens mest geniale side.. kjapp å laste er den og. Lenke til kommentar
magmag Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har www.guru3d.com Internasjonalt svar på hardware.no Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har to startsider... Ene hadde jeg blitt banna fra forumet hvis jeg la ut linken og andre MÅ være siden med forum med minst 200medlemmer som bryter alle slags data lover, nemmelig www.hw.no Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 www.hardware.no er den eneste som duger til noe so helst. Men somregel nå jeg skal på internett så blir det start-kjør og skrive inn adressen med en gang, eller /run i irc Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 http://www.hardware.no selvfølgelig Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 forum.hardware.no øff kørs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå