AK47 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har MusicMatch 7.0 plus og Win XP. Når jeg skal brenne musikk over til CD finner den ikke CD-brenneren. Fungerer ikke 7.0 til XP når det skal brennes? Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Last ned og installere ASPI layer drivere. Du finner det her. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har MusicMatch 7.0 plus og Win XP. Når jeg skal brenne musikk over til CD finner den ikke CD-brenneren. Fungerer ikke 7.0 til XP når det skal brennes? Har du sattopp brenneren riktig da? Du må fortelle programmet hvor brenneren er, normalt så er det cd/dvd som er som default. Tar kanskje feil nå, er lenge siden eg har brukt musicmatch. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 har ikke 7.5 kommet ut? mener at jeg har det hjemme på maskina mi :-? kanskje den fungerer :wink: Edit: 7.5 HAR kommet ut, prøv det! Lenke til kommentar
petruz Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 uansett så fins det bedre programmer enn musicmatch Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 uansett så fins det bedre programmer enn musicmatch Ja det er sant, men var ikke det han spurte om? Liker bedre media jukebox 8.0 Lenke til kommentar
petruz Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg bare sier at det fins andre alternativer hvis han ikke får det til å funke ordentlig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg bare sier at det fins andre alternativer hvis han ikke får det til å funke ordentlig. Sant det gjør det alltid. Men som eg sa så var det ikke det han spurte om, har selv musicmatch og liker det ikke. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg bare sier at det fins andre alternativer hvis han ikke får det til å funke ordentlig. Sant det gjør det alltid. Men som eg sa så var det ikke det han spurte om, har selv musicmatch og liker det ikke. synes det er bedre enn Winamp... men så er det jo smak og behag da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå