HondaNSR Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei. Lurer på å kjøpe riks tv nå når jeg mistet tvnorge. Får jeg da nrk avgifta på toppen av det hele? I tilfelle så kan jeg kjøpe på broren min, han har rikstv fra før.. Men hva blir da prisen for kjøp av mottaker, og for abbonoment? Finner ikke noe konkret svar på det på rikstv sine sider, slik jeg forstår det er det rabatt om jeg kjøper to samtidig.. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Du slipper ikke unna lisens-avgifta til nrk uansett. Siden broren din har så får du 50% avslag på prisen hvis du bestiller tvilling-abb. Hvis du binder deg i et år så får du gratis mottaker. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Om du setter det på broren din, så sier jo det seg selv at du slipper nrk lisensen visst du ikke har den fra før. Går ann å prøve å få til et "tvillingabb" som han ovenfor sier, du får gode rabatter da, men er usikker på om du kan bo en annen plass enn broren din om du prøver på å få et slikt abb. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Rikstv sa at de hadde ingen meldeplikt til NRK. Men jeg går uansett for å sette det på broren min, da blir det ca 1700kr i året Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Rikstv sa at de hadde ingen meldeplikt til NRK. Men jeg går uansett for å sette det på broren min, da blir det ca 1700kr i året Stemmer det, RiksTV har ingen meldeplikt, men de som selger deg dekoderen har meldeplikt siden det er regnet som en mottaker. Om du kjøper flere kort på samme person, så får du 70 % rabatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå