virulence Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 PSN: Bunad Men sliter litt med å finne games, virker det som. Står "Waiting for 3/5 more players" i det uendelige. Noen som har vært borti det samme? Er det vanlig? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 nå har jeg lagt deg til Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Colecter..men har problemer med å finne folk online når jeg logger på =/ (det vil si zero) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Da har jeg fått Cod4 også. NitriusX Har ikke mic for tiden. Lenke til kommentar
AndaH Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 PSN: AndaH aKa And I det sist har det tatt veldig lang tid på å komme inn i et spill. ( Find Game ) Og når matchen er ferdig blir alt bare svart. Heldigvis mister jeg ikke XP når jeg detter ut å må restarte, men kjipt og gå ut og inn nesten etter hver match. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nå må du oppdatere førsteinlegget snart Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg kjøpte Cod4 i dag. Psn: shadowkiller91 Det er bare å legge meg til hvis noen vil det. Det er et veldig bra spill anbefaler det til alle! Lenke til kommentar
AndaH Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har Jambra micen som følger med når du kjøper Warhawk? Jeg får koblt den opp på Bluetooth og alt er som det skal. Men når jeg kom inn på Warhawk (har ikke testa på Cod4) så virker den på en måte ikke. jeg trykker på den knappen jeg må for å snakke men det kommer ikke noen når jeg snakker.. Har spurt flere som jeg spiller sammen med om de hører meg når jeg snakker, men det gjør de ikke.. Svar vis du vet noe om det. Add meg PSN: AndaH aKa And Lenke til kommentar
AndaH Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 PSN AndaH Måtte bare si det engang til xD Men noen som har lyst til å spille noen clan matcher? Så bare send mld. AndaH Vi er 3 stk, men blir nok 5 ganske snart. Så bare send mld vis dere vil spille mot oss så lager vi en private match eller annen match der vi lager det sånn at alle blir eninge. Vet dette var litt offtopic, men det var ikke andre sider å skrive det opp så. Lenke til kommentar
gophil Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 er nå lvl 50 PSN:gophil er det noe lettere måte å adde venner enn å sende request til alle på listen Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis du ser i ruten til høyre der du velger spill, står det om stemme er tilatt i spillet. Du får ikke pratet hvis det ikke er det! Du vil også høre en blaning av en pip å klikke lyd, når du trykker inn L3. Jeg hadde også samme problemene selv, men fånt ut av det! Det hender også du må slå av å på headsetet etter du har startet en match. Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg vil gjerne prøve meg Psn: ThisIsFree For de som har store problemer med og få spilt online, så hjalp det veldig å få åpnet et par porter i routeren som ble beskrevet i en annen tråd her. Lenke til kommentar
MakeLoveNotWar Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Warren1907 Legg meg til!!! Endret 31. desember 2007 av MakeLoveNotWar Lenke til kommentar
ownline Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) jeg har spillet og har runna det på singel playern drit bra!! psn. amrein. .please legg meg til. Endret 30. desember 2007 av ownline Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har gjennomført det på single player. Er rank 16 tror jeg. Men ranker nesten hver dag:D Sign me up psn: tosk422 Lenke til kommentar
VeMa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hadde vært fett å spille me noen fra gamer.no! psn: vjaRRed Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) PSN: ncky (merk: det er ingen skrivefeil at det er uten "a", som i "diskusjonen" profilen min!) Prestige mode rank 30, hadde vært kult og spilt med noen herfra Endret 30. desember 2007 av Nacky Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 her er min PSN: Tanngarden Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Fyr opp meg:D PSN: Skyax Skal jeg legge til alle de folka? Kommer jo til å ta evig tid. Endret 1. januar 2008 av Skyax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå