Lommiss Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tar meg en liten pause nå, men hvis noen vil spille litt senere utover natta så er det bare å si ifra... Jeg kan spille hele natta om jeg vil, og om noen blir med Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 wtf, finner jo ingen matcher lenger :S Infinity Ward har utviklet seg til et irritasjonsmoment og hatoffer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er jeg den eneste som sliter med og finne servere nå? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er med å spille nå jeg også. bare å adde meg. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er jeg den eneste som sliter med og finne servere nå? Nope :S Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå er det bare "downloading game settings", og evig searching etter games. Er nok litt for mange som vil på. Akkurat som rett etter CoD4 kom ut det her. dårlige saker Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 CoD4 sug faen, mistet 2 ranker akkurat hva i helvettes navn som skjer..... Onlinespill ødelegger moroa, oppskrytt.... Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som er med å spille nå? Legg meg til på PSN og legg igjen en beskjed her. PSN: Lucifer- Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi må få spillt noen lag baserte kamper i kveld. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi må få spillt noen lag baserte kamper i kveld. Er med, jeg... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Fy søren! Fikk 1016 XP på den ENE domination kampen i stad! Jaja, jeg hadde 359 poeng og 33 kills Endret 8. desember 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg er på nå, hvis det er et party oppe og går så invite meg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Var greit å spille med noen av dere, selv om det ble så kort spilling (er ikke så fans av alle mot alle), og må si jeg ble lit eid til tider! Deffinitivt noe vi må gjenta! Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har vært vanskelig å finne kamper nå i helga Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jepp, merka deet, av en eller annen grunn finner jeg svært få kamper. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Prøvde å spille litt nå. men er jo klin umulig. For det første tok det sikkert et kvarter før jeg fant spill, derretter var det hakk, hakk, hakk, se en man, hakk, hakk, hakk, død...... :S svært frustrerende det her. Fungerer utmerket om dagen, men er når det blir kveld her i europa og amerikanerene står opp at det blir trøbbel. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Får håpe det blir bedre når de slipper patchen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har ikke hat noe problem med å spille i kveld Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som er med nå på morran? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er jeg den eneste som ikke kommer på internett med ps3'en nå? merkelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå