kallstrom Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er med å spiller online lørdag/søndag PSN ID: danstok Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 noen som vil spille nå? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 noen som vil spille nå? I kveld klokken fra klokken 19.00 får man dobbel xp i cod 4 ( Mer info). Har ingen andre ting å gjøre i dag, så tenkte å spille litt i kveld;) Noen fler som blir med? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 fikk ikkje spillet i dag,,, håper på i morgen Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er også også med , tror jeg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 noen som vil spille nå? I kveld klokken fra klokken 19.00 får man dobbel xp i cod 4 ( Mer info). Har ingen andre ting å gjøre i dag, så tenkte å spille litt i kveld;) Noen fler som blir med? legg meg til i vennelisten så er jeg med Jeg er temmelig fersk da, bare rank 3 så.. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er paa naa. Legg meg til hvis du vil. PSN ID: Hjulvisp Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er paa naa. Legg meg til hvis du vil. PSN ID: Hjulvisp send meg en invite nå. jeg er innpå Cod4 nå Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vi er en fem-seks stykker som spiller nå. Fyr opp PS3'n og hiv dere på Lenke til kommentar
martinTittei Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 good game folks, var artig : ) PS: bare Free for all kan bli litt kjedelig i lengden imo, så neste gang vi skal spille mange sammen kanskje vi kan kjøre på med litt Domination eller Old school Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) enig,jeg liker best domination, du tok meg mange ganger martin Endret 7. desember 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Wtf er det som skjer? Etter 'ekstra xp' greia begynte, har eg bare fått syk lag, kicked from game, og noen ganger ikkje fått scoren min. Her skal Infinity Ward gjøre opp for problemene sine, men de klarer bare å lage flere problemer. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg får ike joinet en dritt nå! Pleier å slite når jeg skal søke etter game selv, men når jeg er i party med en kompis og han søker, finner vi alltid noe Noen som blir med å spille litt nå? Legg til LommeMannen iså fall! Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er rimelig n00b fortsatt, men kommer nok til å spille en hel del fremover. PSN: Assassins69 Cheers^^ Lenke til kommentar
neowulf Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 jeg blir på search and destroy,domination,hq og sabotage hele kvelden , "anothercrappyid" ekke så go men morra alikevell tar en for laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå