aspire86 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 sign me up: ASPIRE Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har dere noen gang spillt kamper sammen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har ikke.. men blir gjerne med på en Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Oppdatert igjen. Når jeg spiller, slenger jeg som regel ut invites til alle i vennelista mi, men vi har aldri hatt noen organisert samling med over 7-8 folk sammen. Jeg kommer til å spille en del utover kvelden, så hvis flere komme på da, vil jeg slenge ut invitasjoner. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Oppdatert igjen. Når jeg spiller, slenger jeg som regel ut invites til alle i vennelista mi, men vi har aldri hatt noen organisert samling med over 7-8 folk sammen. Jeg kommer til å spille en del utover kvelden, så hvis flere komme på da, vil jeg slenge ut invitasjoner. Kk, invite meg da, hvis jeg er på Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Har skaffa meg COD4 jeg også! PSN-ID: SirKratoS Endret 3. desember 2007 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 cod4 kjøpt=) PSN ID: viuldriftking har mikrofon Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Får det om noen dager... PSN: Alfarnes, har mic Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Får det om noen dager... PSN: Alfarnes, har mic kan jeg legge deg til mi venneliste Kake111?? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 legg til meg er inne nå!! Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 legg til meg er inne nå!! al jeg ha lagt dg til Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 legg til meg er inne nå!! al jeg ha lagt dg til bare til å legge meg til Lenke til kommentar
sammykk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er noen på den lange lista jenter? Jeg er selv ei jente som ble lei av å se på typen spille og ville prøve selv... Liker vanligvis ikke slike spill, men er nå blitt hekta, hadde vært gøy med flere jenter! Send meg gjerne en friend request selv om du er gutt, helst med en liten melding om deg selv! Jeg er altsy sammykk, jente 29 år. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Det kvinneligekjønnet er dårlig representert her. Du er nok en av de første jentene her, hvis ikke den eneste? (Snakker ut i fra listen her, ikke hele forumet.) Velkommen foresten. Endret 6. desember 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
sammykk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tusen takk for det! Men jeg tar gjerne med noen mannlige venner også! Dere synes sikkert alle det er gøy å kunne grisebanke ei jente på "lissom"! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tusen takk for det!Men jeg tar gjerne med noen mannlige venner også! Dere synes sikkert alle det er gøy å kunne grisebanke ei jente på "lissom"! Greit nok det, men det er ikke fullt så gøy når vi får bank av den samme jenteungen... btw: bare legg meg til... Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noe folk her som spiller litt sent på kveldene? Pleier som regel å spille fra 21-22 tiden og utover... Kult å fått med en gjeng. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noe folk her som spiller litt sent på kveldene?Pleier som regel å spille fra 21-22 tiden og utover... Kult å fått med en gjeng. jeg er somregel med, bare legg meg til, og send meg en melding om når du vil spille Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Bare så det er sagt så er det sikkert ikke nødvendig å spørre om å få lov til å adde folk til vennelista. Det sier seg selv at når de kommer til denne tråden og oppgir informasjon, vil de bli lagt til på folks vennelister Endret 6. desember 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg kommer nok til å spille en god del i helga. Hadde vært gøy å spille med dere. PSN ID: Hjulvisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå