amouth Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har bestilt COD4 fra VGP og lurer på om det er sånn at man velger mellom amerikanske eller europeiske servere? Eller kan jeg bare spille på den amerikanske siden spillet er kjøpt fra amerika? Akkurat nå har amrikanske serveren en update høyere enn europeiske (etter hva jeg har forstått), så vi kan ikke spille sammen. Det skal vist forandre seg så raskt de får oppdatert de europeiske serverene. så når eu også får den oppgraderingen så kan jeg spille med de europeiske???? Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er med, har vel rank 42 i prestige mode nå. PSN: machopus Lenke til kommentar
V_B Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har bestilt COD4 fra VGP og lurer på om det er sånn at man velger mellom amerikanske eller europeiske servere? Eller kan jeg bare spille på den amerikanske siden spillet er kjøpt fra amerika? Akkurat nå har amrikanske serveren en update høyere enn europeiske (etter hva jeg har forstått), så vi kan ikke spille sammen. Det skal vist forandre seg så raskt de får oppdatert de europeiske serverene. så når eu også får den oppgraderingen så kan jeg spille med de europeiske???? Ja. Vist du i mellomtiden vil spille med en nordmann så bare add meg. Kommer dog ikke online før om 2 uker pga jobb Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bruker dere keyboard til dette spillet? Kan ikke tenke meg kor sugent det er å game fps spill med pads1 Kommer til å joine etterhvert. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er det slik at jeg som har en amerikansk versjon av Call of Duty 4 ikke kan spille med dere som har den norske/europeiske versjonen? :/ Lenke til kommentar
V_B Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, akkurat nå er det slik. Det er derfor jeg håpte at personen som lager listen kan skille europeiske og amrikanske servere, slik at vi som har kjøpt ifra USA kan spille med andre nordmenn. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har bestilt COD4 fra VGP og lurer på om det er sånn at man velger mellom amerikanske eller europeiske servere? Eller kan jeg bare spille på den amerikanske siden spillet er kjøpt fra amerika? Akkurat nå har amrikanske serveren en update høyere enn europeiske (etter hva jeg har forstått), så vi kan ikke spille sammen. Det skal vist forandre seg så raskt de får oppdatert de europeiske serverene. så når eu også får den oppgraderingen så kan jeg spille med de europeiske???? Ja. Vist du i mellomtiden vil spille med en nordmann så bare add meg. Kommer dog ikke online før om 2 uker pga jobb Ok. Kan godt legge deg til, men da må jeg nesten få vite PSN-id Lenke til kommentar
pittesn Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) psn: pittesn Endret 31. januar 2008 av pittesn Lenke til kommentar
k3rm0r2 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 psn: pittesn PSN : k3rm0r Lenke til kommentar
Antihero_ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 PSN: Wifebeater_ add meg så skal jeg vise deg noen fete snipernests hvor jeg pleier å få 15 kills 0 deaths + en glitch på district Lenke til kommentar
End-re Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 PSN: egzeth (amerikansk) Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 PSN: knutmarius (amerikansk spill, EU-maskin) Og forresten: Er det altså slik at det kun er spillet som avgjør hvilken sone du havner i? Ikke hvor maskinen kommer fra, eller om du har US- eller EU-konto på PSN? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er det altså slik at det kun er spillet som avgjør hvilken sone du havner i? Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hey driver også og spiller COD4. PSN ID er: Smyegel har mic =) hadde vert kult og spilt med noen flere norske =) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Har nettopp fått CoD4. PSN: Flasketut () Endret 20. mai 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå