TheCatIsALie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så jeg med PC kan ikke poste? Er dette bare playstation? Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jepp, er nok det.. og viss du ser etter så er du faktisk i sony delen av konsoll forumet og for sikkerhetsskyld hehe Men er bare å gå å kjøpe seg playstation det Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neh, tror ikke det. utrolig glad i PC-en min. Kosta tross alt en del... Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er med, fikk det i dag PSN: M_Vold Lenke til kommentar
scoom Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Då var eg tilbake med COD4, har hatt ein del problemer med å få spelt i det siste ( ), men er tilbake no, og klar for å game (i ettermiddag da) Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eg e me! PSN ID: Stavaas Lenke til kommentar
Reficul Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Æ e me! PSN ID: Reficul Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Denne tråden er vel ute av drift, en annen vennetråd som har tatt over. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bra at folk hører etter da Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 PSN: Delta_hf er det bare for meg det tar heftig lang tid å komme seg inn på server? iriterende... Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) kan vel legge meg til jeg også da! =p psn id: troubl spiller en god del! Endret 22. januar 2008 av axe_puzzle Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg vil egentlig ikke si at det tar så utrolig lang tid til å komme seg på en server. Vertfall vis du har Splinter cell double agent å spiller det online. Der må 3 fra Spy og 3 fra Elite Squaden godta for å spille, å når alle stikker når de kommer inn på elite squaden og ikke spy gruppa...så kan det ta eeeevig....cod4 med andre ord..bare vent 30-40 sec så er det noe som dukker opp. Å du er da trossalt med i samme server helt til du eller host stikker. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Går det ann å dele opp slik at vi kan separere dem som spiller på amrikanske og europeiske server ? Akkurat nå som det ikke har kommet patch til europa enda så tror jeg det er noen som spiller på amrikansk. Jeg spiller hvertfall på amrikansk server og har psn:Vegpeg Lenke til kommentar
amouth Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har bestilt COD4 fra VGP og lurer på om det er sånn at man velger mellom amerikanske eller europeiske servere? Eller kan jeg bare spille på den amerikanske siden spillet er kjøpt fra amerika? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tre gubb fra Trondheim kan legges inn, vi spiller under Clan-taggen "Trex", Norges minste CoD-clan (og en plass midt i mellom den dårligste og beste). FrodeBS (undertegnede) KentRBJ Bj0rgmo (0=null) Prekes...... Jåo! Trønder her og, jeg legger dere til! PSN: Tharos trondheim her å psn: foork legg meg til (om dere vil), jeg er for lat Lenke til kommentar
V_B Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har bestilt COD4 fra VGP og lurer på om det er sånn at man velger mellom amerikanske eller europeiske servere? Eller kan jeg bare spille på den amerikanske siden spillet er kjøpt fra amerika? Akkurat nå har amrikanske serveren en update høyere enn europeiske (etter hva jeg har forstått), så vi kan ikke spille sammen. Det skal vist forandre seg så raskt de får oppdatert de europeiske serverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå