frodebs Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tre gubb fra Trondheim kan legges inn, vi spiller under Clan-taggen "Trex", Norges minste CoD-clan (og en plass midt i mellom den dårligste og beste). FrodeBS (undertegnede) KentRBJ Bj0rgmo (0=null) Prekes...... Lenke til kommentar
spincher Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) hvorfor ikke? PSN : Spincher Har ikke anskaffet mic enda ;| Endret 2. januar 2008 av spinch Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg spiller online nå. PSN: vannjenta Lenke til kommentar
BebigBecut Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg får ikke til å joine noen matcher på online. Står sånn "trying to join potenial mathces" men det kommer aldri noe opp! har ventet en god stund, kan vel ikke ta så lang tid? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du må åpne porter. Det skal finnes tutorials her et sted. Skal se om jeg finner. Lenke til kommentar
MagnusKH Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Psn MagnusKH Mic av og til Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tre gubb fra Trondheim kan legges inn, vi spiller under Clan-taggen "Trex", Norges minste CoD-clan (og en plass midt i mellom den dårligste og beste). FrodeBS (undertegnede) KentRBJ Bj0rgmo (0=null) Prekes...... Jåo! Trønder her og, jeg legger dere til! PSN: Tharos Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Prøver å lage en "resteklan" for oss som ikke ble med i SEEK.. vi er ikke så mange ennå, men vi har en tråd på gang her Alle som ønsker er velkommen til å joine Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er helt noob på dette området men er psn playstation 3 nicket mitt? I så fall er mitt psn: Martyren har også mic (skaffet i dag) har ikke begynt mp men er godt i gang på sp Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) vel, må vel ikke akkurat åpne noen porter, cod 4 online er ikke laget "kunn!" for nerds. jeg må vente fra 5-10 min før det kommer noe opp, for du må evt vent på at en game skal bli ferdig før du får no. Men når du først kommer inn så går alt i ett kjør. Pfff...siste gang jeg skriver via ps3 og håndkontroll. mvh xitto. ps. legg til colecter om dere vil..rank 37 (har ikke mic) Endret 4. januar 2008 av xitto Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 kjøpte spillet på torsdag, runda det i går. så¨får vel slenge meg på onlinespillng PSN: Mildir Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Det overrasker meg sterkt at så mange (på forumet) har spillet på PS3! Det er fantastisk Endret 5. januar 2008 av Selvin Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Sluttet å oppdatere listen på side 4-5. Dette er helt enormt! Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tenkte å hive meg online selv etter å ha spilt det en del offline.. PSN: eifoerde Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvis du har sluttet og oppdatere kan jeg lage en ny tråd hvis du vil med alle navn som er nevnt her. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spillet er bestilt. Hva er PSN? Nicket mitt BLIR jevrio034 Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 psn playstation network Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå