Akrabra Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Har nå nylig fått en splitter ny pc skjerm i gave, men skal ha en større som kan brukes til både ps3 og pc.. noen som vet hvor jeg kan få solgt en skjerm? Er en Hyundai b71a 17 tommer lcd, 8 ms=) koster 1800kr ny , tror jeg Endret 7. november 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
meeg Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg ville prøvd bruktmarked.hardware.no Lenke til kommentar
Boye Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 ...eller behold den og kjør dualhead Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 sier meg absolutt ingenting dude:p Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 spør et lite spm her da jeg ikke har lyst til å lage et nytt emne: er det noe interesse i det hele tatt for 5år gamle crt skjermer på bruktmarkedet? de er 19 og 21 tommer, blytunge. er synd å kaste de hvis noen har bruk for de.. for å svare trådstarter: finn er et godt alternativ, legg ut noen fine bilder så er det som regel en god del treff på annonsen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 hvis noen her er intressert i skjermen forresten, så bare send en pm:) men hoved pointet med posten er å bli kvitt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå