Haarek I Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei! Jeg bruker altfor mye penger på wap og web. Bruker Telenor! Men hvem er billigst på bruk av WEB? Mener Telenor har en makspris på 50,- pr. døgn! Men finnes det noen som har en MAX PRIS PR.MND? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Telenor sin har gått opp til 75 kr. pr. døgn. Både Netcom og Telenor tilbyr fri bruk. Begge ligger vel på 499 kr. måneden Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Telenor sin har gått opp til 75 kr. pr. døgn.Både Netcom og Telenor tilbyr fri bruk. Begge ligger vel på 499 kr. måneden Hmmf. Ja, det var jo et sjakktrekk. Når alle andre blir billigere setter de prisen opp!! Way to go Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Telenor sin har gått opp til 75 kr. pr. døgn.Både Netcom og Telenor tilbyr fri bruk. Begge ligger vel på 499 kr. måneden Hmmf. Ja, det var jo et sjakktrekk. Når alle andre blir billigere setter de prisen opp!! Way to go Prisen per MB har gått ned til 5 kr. Hvis man bruker telefonen mest på ettermiddagen og kvelden har jo Netcom noe som heter Connect Fritid til 99 kr. mnd og Telenor et liknende abo. til 119 kr. pr. mnd. De gir fri bruk fra kl. 17-07/08 og å helga. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Den MB-prisen gjeld på dagtid på kvardagar for nevnte fastpris-abonnement. Utan fastpris er prisen til netcom 20/MB og telenor 12,50/MB. Ser ein vekk frå fastpris er vel one call billegast med 5/MB, men der er det ingen makspris, så det er i prinsippet mogeleg å ruinere seg på ein dag. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Den MB-prisen gjeld på dagtid på kvardagar for nevnte fastpris-abonnement. Utan fastpris er prisen til netcom 20/MB og telenor 12,50/MB. Men bortsett fra kontant og YoungTalk har alle NC-abo makspris på 20 per dag ... Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg var i samme knipen som deg, men fant ut at jeg brukte for det meste wap og internett via mobilen på fritiden. Derfor gikk jeg for "Connect FriTid" fra Netcom til 99,- mnd Der har jeg fribruk mellom 17-08 hverdager og hele helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå