AndersT2 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Må bruke iTunes fordi jeg har en iPod. Men jeg liker ikke hvordan programmet legger opp musikken. Syntes det blir så enormt rotete å ha alle sangene fremme hele tiden. Har brukt Music Match for det meste, og liker det systemet mye bedre. Der ser man kun artistene/gruppene frem til man trykker på dem, så popper alle sangene og albumene frem. Finnes det noen mulighet for å få frem noe slikt på iTunes? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er litt utydelig hva du gjør og ser idet du ikke er fornøyd. Men gå View - Show Browser, så får du noen hovedvalg øverst som ved klikk filtrerer det du ser under. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) EDIT: La ved bilde som viser forskjellen mellom iTunes og Music Match Originalt skrevet: Det jeg mener er i dag så vises alle sangene fra alle artistene i en lang liste nedover. På Music Match så vises det mer som det er på iPoden. Hvor jeg først kun ser artistene: Slik: Ayreon Dream Theater Helloween Iron Maiden osv Når jeg da trykker på en artist så kommer sangene fra den artisen frem: Slik: Ayreon Dream Theater Metropolis Pull Me Under Surrounded Helloween Iron Maiden osv. Det oppsettet er så mye ryddigere Endret 9. november 2007 av AndersT2 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Synes ikke oppsettet til iTunes er noe å klage på egentlig, liker det godt selv. Du kan da bruke search enginen som ligger øverst til høyre hvis du bare vil ha opp sanger fra et band feks. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) legger bare til at du kan bruke MediaMonkey for å legge inn musikken din på iPoden hvis du ikke liker iTunes. (2,5 versjonen er ikke så mye å se på, men du kan bruke 3.0 beta versjonen som du kan lese litt mer om i denne tråden.) Endret 9. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå