drtox Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei. Jeg har et lite problem med en strømforsyning. Forsåvidt gjelder ikke problemet selve strømforsyninga, så vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette. Får ikke den medfølgende programvaren, som skal kunne styre viftene o.l. til å virke. Kommer bare en feilmelding: **** HARDWARE Connect FAIL **** Som jeg kan se har jeg koblet alle ledninger rett. I hvert fall de som står i instruksjons greia som fulgte med, men den var ikke så detaljert at det gjør noe. Har fortsatt en ledning jeg ikke vet hvor jeg skal plassere. Er en liten 4-pins sak med 3 ledninger, hvit, blå/grønn og sort. Står ingenting på den, og den sitter fast i selve psuen (går ikke an å ta av). Noen som vet hvor den skal plasseres? Eller om det er noe annet som er galt? Lenke til kommentar
Propanelgen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Den ledningen skal du koble til en USB-connector på hovedkortet. Det er nok dette som er grunnen til at programvaren ikke fungerer, da det er via denne kabelen kommunikasjonen med powersupplyet foregår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå