petermax Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg har kjøpt ny 42"LG plasma tv med 80 gb hdd, hos multihandel.no og det var bra pris ,de har en del produkter mye billigere enn andre nettbutikker.ANBEFALES Endret 8. november 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Prisen er riktignok bra på denne TV'en men her kommer tidenes konspirasjonsteori Eieren av multihandel.no domenet heter Piotr Matarewicz. Piotr er en polsk variant av navnet Peter. Tør jeg spørre om du har noen som helst forbindelse med multihandel? Edit: Og begge postene dine er om multihandel.no? Endret 8. november 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 men her kommer tidenes konspirasjonsteori Hehe, likte den! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er vel ikke verre en at du sender en PM til moderator og ber han sjekke opp IP adressene? Lenke til kommentar
lasse Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hehehe Så bra. Likte den der. PeterMax ~ Piotr Matarewicz Skal følge med på den her, Artig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dette har jeg sett mange nok ganger før. Tråd stenges. Link er fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg