tiboine Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fins det noen bærbare pc-er med slot in dvd? Eller har Apple patent på det? Det er en av tingene som irriterer med meg bærebare pc-er. Har sett at Apple har hatt dette på sine bærbare i årevis, og skjønner ikke hvorfor ingen pc produsenter har gjort det? Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fins det noen bærbare pc-er med slot in dvd? Eller har Apple patent på det? Det er en av tingene som irriterer med meg bærebare pc-er. Har sett at Apple har hatt dette på sine bærbare i årevis, og skjønner ikke hvorfor ingen pc produsenter har gjort det? Zepto har hatt (og har kanskje?) modeller som har vært levert med slot-in dvd-leser/brenner. Se her f.eks. (første og beste referansen jeg fant på Google). Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Enkelte modeller av Acer Ferrari har også slot-in. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 ok. Men er det noen grunn til at det er så få bærbare som leveres med det egentlig? Syns det er mer praktisk med slot-in en tradisjonell cd-skuff. Og de skuffene virker ikke så solide heller. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dell M1330 har slot-in. Mmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå