gtpassat Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er det noen som har linker til sider med bilder ,screensavere og slikt? Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Kanskje du kan bruke noen som ligger på: http://www.cool.no/sms/javagames/ ? Lenke til kommentar
totto103 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Når jeg laster ned motoGP fra "home.no/moto", får jeg beskjed om at "programmet finnes allerede". Er dette testversjonen, eller må testversjonen på telefonen slettes før nedlasting av fullversjonen ? Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Da må demoen sikkert slettes først. Lenke til kommentar
Børge Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei! Kanskje noen kan ta seg litt tid å forklare meg hva jeg må gjøre for å kunne bruke t720'en min for å surfe og laste ned ringelyder. Er det wap tjenesten man bruker? Har chess abbonement, men wap oppsettet er ikke satt opp for å si det slik... Er det noen som kan gi litt instruksjoner? På webopsett skal det fylles ut: navn: Startside: wap ip1: Wap port1: wap ip2: Wap port2: Tidsavbrudd: csd nr.1: brukernavn: etc etc... Hvor får jeg inormasjon om hva jeg skal fylle ut her? Børge Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Du kan prøve mitt oppsett og se om det virker. Er det noen som har fått til å laste ned Crazy Gems og Mobile Bowling fra www.home.no/moto ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå