skromt Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva er ryktet til volvo v40? her er salgsannonse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...3cba9c_fT220854 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 1,6 hørtes slapt ut i en såpass tung bil som V40 ... Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Så ut som en grei bil det der, men 1.6 literen ER slapp. Men ta en prøvetur så kan du jo se om det holder for deg. Synes det så ut som en grei pris og bra med utstyr også. Veldig gode biler synes jeg, gode på langtur. Min har nå gått 215 000 km og har vært veldig lite problemer med den! Vært i familien siden den var ny. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 ja leste litt om volvo v40 og om at den er tung å få fremover. Hadde likt diesel ja Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har bytta noen girkasser på litt eldre S40/V40. Det har vært på de med mindre motor. 1.6 og 1.8. Vet ikke åssen det er på en 2002 mod. Problemet har vært ulyd i girkassa. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Er ute etter stasjonsvogn, ettersom jobben krever at jeg bringer en del utstyr. Har sett litt på peugeot 307 og passat. Synes toyota er veldig dyr for stygt interiør når man er i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå