BlastyTrasty Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Team Xbox did get a sneak peek or the main screen on the dev kit and the size of the game is 6.74 GB – well within the contstraints of a dual layer DVD-9. When you see how huge this game is, you’ll see that even future iterations like Mass Effect 2 and 3 with their upgrades will not have a problem with disc space. kjelde: - http://www.n4g.com/xbox360/News-81134.aspx - http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=554994 Gledar so villt til Mass Effect! Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jepp, blir ikke dårlig det;) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Spilte det igår. Konge. Får det imorgen. Tror dette blir et skikkelig bra spill. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Du er ein heldiggris dinsdale! Review copy? Du må såfall halde oss litt oppdatert med inntrykk! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Og folk prakker på med Blu-ray/hd-dvd for spill? Tipper egentlig Mass Effect er mer enn stort nok, gleder meg Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Spilte det igår. Konge. Får det imorgen. Tror dette blir et skikkelig bra spill. Kom med noen førsteinntrykk av kampene i spillet da, det er det mest spennende for min del. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Deler av det kan minne om GRAW på en måte. Ikke så avansert kontrollmessig, men man kan styre sine soldater dit man vil. En ting som var veldig positivt var at gameplay var veldig intuitivt. Man kommer meget fort inn i hvordan spillet styres. Veldig positivt i mine øyne. Grafikk er intet annet enn fantastisk. Spesielt menneskene ser uhyre bra ut. Det er jo heller ikke til å komme bort ifra at det er noe "Halo 3" over visse uteområder, men det er jo ikke negativt. Selv om spillet er stort virker det overraskende enkelt å mestre, og det er bra. Forhåpentligvis vil det lokke flere til å spille det. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Deler av det kan minne om GRAW på en måte. Ikke så avansert kontrollmessig, men man kan styre sine soldater dit man vil. En ting som var veldig positivt var at gameplay var veldig intuitivt. Man kommer meget fort inn i hvordan spillet styres. Veldig positivt i mine øyne. Grafikk er intet annet enn fantastisk. Spesielt menneskene ser uhyre bra ut. Det er jo heller ikke til å komme bort ifra at det er noe "Halo 3" over visse uteområder, men det er jo ikke negativt. Selv om spillet er stort virker det overraskende enkelt å mestre, og det er bra. Forhåpentligvis vil det lokke flere til å spille det. Dersom jeg var i besittelse av evnen til å blindt forføre mennesker, deriblant de av mitt eget kjønn, hadde jeg nok lurt meg selv med hjem til deg, for så å stukket like fort igjen med Mass Effect i det du var og..eh.. pudret nesen. Ja, jeg sliter med å vente stort lengre på spillet nå. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Spilte det igår. Konge. Får det imorgen. Tror dette blir et skikkelig bra spill. Hei! Har Micro$oft norge begynnt å sende ut kopier av spillet til presse og andre på "A-listen" deres ? For da spørs det om jeg ikke må løpe bort til naboen som da skal ha fått det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå