Devil123 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har kanskje tenk å kjøre med kjetting i vinter på moppen...men ta trenger jeg noen råd, noen som veit hovrdan jeg kan lage de enkelt og greit? gidder ikke å kjøpe det er så innmari dyrt...håper på kjappt svar, snøen nærmer seg fortere enn vi aner:thumbup: Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=91021 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg kan si med en gang: Dette er IKKE å anbefale for særlig høyere hastigheter, spesielt ikke i svinger... Men smart var det Men jeg ville tydd til kjettinger kun hvis jeg hadde en veldig bratt og isete bakke jeg ikke kunne kjøre rundt.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Biltema tror jeg har .. De har ihvertfall til ATV og bil.. mener det var til moped der også, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå