AndersK_ Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg leter etter en nedtellings-klokke til og ha på siden min... noen som vet om noen brae? jeg mener en sånn klokke som man kan bruke til og telle ned til en spessiel dag for eksempel... f.eks til lørdag neste uke.. håper på svar! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 nei, jeg gidder ikke sitte inne og programere den selv...kjiipt... ingen som har noen bedre forslag? de må være ferdig lagde! Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har lest alle innleggene dine.... Du er vel 11-12år? "Gidder ikke scripte, server det på gullfat til meg!" Kom tilbake når du er moden! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 http://www.hotscripts.com/Java/Applets/Countdowns/ Btw b-real, les hva han spørr om før du svarer 8) Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Ikke noe galt i å være 11-12 år, er det?? Heller ikke alle her som kan programmere... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Har lest alle innleggene dine....Du er vel 11-12år? "Gidder ikke scripte, server det på gullfat til meg!" Kom tilbake når du er moden! :o :-? 8) og hva er det du mener..? ikke skriv så dumt da! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Btw b-real, les hva han spørr om før du svarer 8) Det er B|Real Hm...Jeg leste bare teller og tenkte counter og postet tv-freak: Kutt nå ut slike kommentarer. Det er ikke alle som kan Php og lærer ved å ta kildekode fra en guide eller fra andre siter.l Lenke til kommentar
atticus Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har lest alle innleggene dine....Du er vel 11-12år? "Gidder ikke scripte, server det på gullfat til meg!" Kom tilbake når du er moden! Har lest ett av innleggene dine.. Du er vel 5-6 år? Kom tilbake når du [ S E N S U R] * Hvorfor i det hele tatt kommentere ? Ja jeg vet jeg kommenterer deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå