Wahman Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vel, jeg fikk meg vista for en liten stund siden, og jeg har funnet ut at det eneste tekst behandlings programmet er .txt http://img125.imageshack.us/my.php?image=textplxdy8.jpg Dette viser hva som er feilen. Jeg har mulighet til å lage .doc, men feite vista lar meg kun lese det i ".doc reader" eller noe lignende, uten at jeg har mulighet til å redigere på noen måte. Desperat etter hjelp! (oppgave på 17 sider skal leveres i morgen :S) - Aslak Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 last ned openoffice, gratis og godt! www.openoffice.org Lenke til kommentar
Wahman Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Tusen takk, dette virker veldig bra Men når jeg prøver å overføre tekst fra en pc til en annen, får den med tilfeldige bilder, f. eks. nå kan ikke 2 beskues. Har prøvd å lage om filene til .doc ol men fungerer fortsatt ikke. Har om land, flaggene er der, men diagrammene vises ikke :S Takker for all hjelp - Aslak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå