Panneskjegg Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei & hå! Da jeg er litt utdatert i datafronten, så hadde det vært greit å vite om jeg trenger en ny PSU til dataen min. Utstyret mitt er: * MSI K8n Neo2 Platinum MB * AMD 175 Opteron 2.2ghz (Får den om en uke å 2) * Geforce 7800GS (512 ram.. 7900GT core.. 550mhz/1600 * 2gb Geil RAM * 500gb SATA HD Samsung * 200gb Western Digital IDE HD * NEC DVD-RW-rom SATA That's about it. Tenkte å sette den 200gb WD harddisken i et eksternt kabinett, slik at den ikke trekker strøm fra dataen min. Den PSUen jeg har nå, er en som følgte med midi-toweret mitt. En Chieftech 360W strømforsyning. Jeg tok en kjapp test på : http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp Og ifølge den så trenger jeg ca. 360watt Spørsmålet er vel om min PSU har "ekte" watt. Og - dersom jeg trenger ny PSU - hva anbefaler dere isåfall? (Billigst & best) Lenke til kommentar
Panneskjegg Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Endte opp med å kjøpe en 620W Corsair PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå