Peter_Lynch Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvordan kan SV forvente at Palestinerene skal få eget land på grunn av at de er en gruppe mens de forventer at Norge skal være flerkulturelt? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kanskje palestinernes eget land også kunne være flerkulturelt. Akkurat som Norge. Eller som Israel for den saks skuld. Det er ikke nødvendigvis noen motsetning der, er det? SV kan jeg ikke svare for, jeg er ikke SV'er... Geir Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Kanskje palestinernes eget land også kunne være flerkulturelt. Akkurat som Norge. Eller som Israel for den saks skuld. Det er ikke nødvendigvis noen motsetning der, er det? SV kan jeg ikke svare for, jeg er ikke SV'er... Geir Men de forventer at de skal få land fordi de er en gruppe. Israel er flerkulturelt og respekterer Palestinere og de får lov til å bo der. Hvorfor ikke bare bo i Israel og slutte å klage? De vil ikke dette fordi de har lyst på eget land der de kan forby alkohol, ateister, kristne kirker, homofili og muligens legalisere at negere blir slaver bare fordi det står at det er greit i koranen og er en del av islam. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Er du for et norskt land uten innvandrere? får bare den følelsen av denne tråden Lynch! OG jeg har merka at du alltid har Palestina og Israel med i bildet, hvor du er for Israel, Altså hva pokker har det med saken å gjøre om Israel er flerkulturelt og Palestina ikke? Du sier det i de fleste emnene dine og slikt, vil gjerne ha et fordømt svar! Endret 7. november 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Men de forventer at de skal få land fordi de er en gruppe. Israel er flerkulturelt og respekterer Palestinere og de får lov til å bo der. Hvorfor ikke bare bo i Israel og slutte å klage? Men respekterer virkelig Israel palestinere? Etter det en hører, så gjør de faktisk ikkje det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Spørsmålet er om man sammenligner hummer og kanari her. Man forusetter at mens Norge er flerkulturelt vil en palestinsk stat ikke være det. Peter_Lynch: Er du for eller mot flerkulturelle samfunn, rent prinsipielt? Hvis du er mot, og mener at Norge burde vært monokulturelt, bør vi ikke da også unne palestinerne det samme? Og om du faktisk er for flerkulturelle samfunn: Hva er det som får deg til å anta at en palestinsk stat ikke vil bli det? Er det faktum at en stat aksepterer en folkegruppe et argument for at de ikke trenger en egen stat? Både svenskene og danskene respekterte oss nordmenn når vi var under deres styre, var staten Norge dermed unødvendig? Geir Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Spørsmålet er om man sammenligner hummer og kanari her. Man forusetter at mens Norge er flerkulturelt vil en palestinsk stat ikke være det. Peter_Lynch: Er du for eller mot flerkulturelle samfunn, rent prinsipielt? Hvis du er mot, og mener at Norge burde vært monokulturelt, bør vi ikke da også unne palestinerne det samme? Og om du faktisk er for flerkulturelle samfunn: Hva er det som får deg til å anta at en palestinsk stat ikke vil bli det? Er det faktum at en stat aksepterer en folkegruppe et argument for at de ikke trenger en egen stat? Både svenskene og danskene respekterte oss nordmenn når vi var under deres styre, var staten Norge dermed unødvendig? Geir Jeg er for fri innvandring men vil ha ingen velferd, ingen asylmottak, ingen særbehandligt til innvandrere osv. Det jeg er imot er at land skal bli opprettet fordi en gruppe vil det. Jeg er også imot rasisme som koranen. Endret 7. november 2007 av Peter_Lynch Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 SV folkene snakker i hasjrus.... De folkene vet ikke engang hvor beinene deres er plassert.... Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg er for fri innvandring men vil ha ingen velferd, ingen asylmottak, ingen særbehandligt til innvandrere osv. Det jeg er imot er at land skal bli opprettet fordi en gruppe vil det. Jeg er også imot rasisme som koranen. Ja vi kunne jo gjerne vert ein del av sverige eller danmark, det hadde du vel likt. vi som gruppe har jo ingen rett til å syte og kreve noke som helst.. Og slutt å syt om den koranen, bibelen er ikkje noke beire Endret 7. november 2007 av Tygg3n Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Og slutt å syt om den koranen, bibelen er ikkje noke beire Ikke jødenes hellige skrift Talmud heller. Savner at Peter_Lynch kanskje kunne referert litt saftige sitater fra denne også? Bare sånn for balansens skyld liksom. Lenke til kommentar
thula Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Men de forventer at de skal få land fordi de er en gruppe. Israel er flerkulturelt og respekterer Palestinere og de får lov til å bo der. Hvorfor ikke bare bo i Israel og slutte å klage? Men respekterer virkelig Israel palestinere? Etter det en hører, så gjør de faktisk ikkje det. Nei, jøder og muslimer hater hverandre. Det er da noe alle vet. Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) [sitat av slettet post fjernet av moderator.] Jeg vil at Palestinerene og Israelerene skal leve i fred sammen i samme land. Foreløpig er det Israel som respekterer den andre siden mest og jeg støtter dem mere dermed. Det eneste som hindrer fred er islam. Jeg er for fri innvandring men vil ha ingen velferd, ingen asylmottak, ingen særbehandligt til innvandrere osv. Det jeg er imot er at land skal bli opprettet fordi en gruppe vil det. Jeg er også imot rasisme som koranen. Ja vi kunne jo gjerne vert ein del av sverige eller danmark, det hadde du vel likt. vi som gruppe har jo ingen rett til å syte og kreve noke som helst.. Og slutt å syt om den koranen, bibelen er ikkje noke beire Jo fordi Bibelen oppfordrer ikke til å drepe andre grupper, har fordommer mot svarte osv. Endret 8. november 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Går du aldri lei av det samme anti-islamistiske oppgulpet? Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Går du aldri lei av det samme anti-islamistiske oppgulpet? Hvis ikke islam var anti-neger hadde kanskje jeg ikke vært anti-islam. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Diskuter sak, ikke person, er dere snille. En post er slettet. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Går du aldri lei av det samme anti-islamistiske oppgulpet? Hvis ikke islam var anti-neger hadde kanskje jeg ikke vært anti-islam. Siden når ble islam anti-neger? I følge wikipedia bildet her: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Islam_p..._by_country.png Er det i noen land i Afrika som har opptil 90-100% muslimer. Og som vi alle vet kommer negerne fra Afrika. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Syns vi burde ha eit Norge uten invandring, kast ut heile gjengen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Men de forventer at de skal få land fordi de er en gruppe. Israel er flerkulturelt og respekterer Palestinere og de får lov til å bo der. Hvorfor ikke bare bo i Israel og slutte å klage? Men respekterer virkelig Israel palestinere? Etter det en hører, så gjør de faktisk ikkje det. Nei, jøder og muslimer hater hverandre. Det er da noe alle vet. Alle hatar eigentleg dei med anna kultur, det veit eigentleg alle invendi, men det er lite folk som tørr å sei det. Det er selfølgelegt posetivt at man ikkje fornermer kverandre, men syns eg berre skulle nevene det. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Syns vi burde ha eit Norge uten invandring, kast ut heile gjengen. Finnes kanskje fortsatt sære politiske grupperinger her i landet hvor du kan bli medlem, og treffe likesinnede. Var det Hvit Makt de heter? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Alle hatar eigentleg dei med anna kultur, det veit eigentleg alle invendi Slik tror jeg absolutt ikke det er. Jeg gir stort sett blanke blaffen hvilken kultur folk har, den er ikke viktig. Det er hva personen sier og står for som er viktig. Dine synspunkter er jo helt horrible, for eksempel. Mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå