Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Ja eg hadde vel tenkt å utsette dette kjøpet noen uker, men i og med at eg flytter til helgen, og blir foruten nett ein stund er det litt greitt å ha ein solid enspiller del å kose seg med Kilde Endret 7. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvis jeg ikke får dette i posten til uka så klikker jeg! Har venta såååå lenge på AC,og det virker som det innfrir til de grader! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 torsdag til mandag har eg satt av til AC...dag og natt... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dæven, tror jeg bare må bestille det. PS3en må endelig få noe annet å gjøre enn å spille av film og musikk. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) torsdag til mandag har eg satt av til AC...dag og natt... hehe ;D enig. Gleder meg. Men nå syntes jeg det blir mye spill her. Uff, jeg lyver ikke når jeg sier at jeg har lite mat å leve for denne måneden 'Ratchet & Clank Call of duty 4 Uncharted AC Half Life Orange Box OG Warhawk pga blue tooth headset =) bare disse har jeg kjøpt nå i det siste, + noen blu-ray filmer. Endret 8. november 2007 av Menace2Society Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 det var jo gode nyheter ! men det store spørsmålet mitt er nå ; Er det store forskjeller på X360 og PS3 versionen nå tenker jeg på hakking og grafikk ? noen som vet ? vil gjerne ha dette spillet men ikke visst det er ubrukelig på ps3 .. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 det var sykt digg å høre. Da blir det ikke en flopp. Enda ett nytt kongespill på vei! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) det var jo gode nyheter ! men det store spørsmålet mitt er nå ; Er det store forskjeller på X360 og PS3 versionen nå tenker jeg på hakking og grafikk ? noen som vet ? vil gjerne ha dette spillet men ikke visst det er ubrukelig på ps3 .. Slik jeg ser det med COD4 i morgen, som faktisk kjører 60 fps konstant og fotorealistisk grafikk nesten, så vil jeg vel mene at AC ikke bør lagge på noen av de to nevnte konsollene. Så verken playstation 3 eller xbox360 skal ha noen problemer med dette. Uansett om ps3 eller xbox-versjonen hadde vært LITT dårligere, så støtter du hvertfall konsollen din, og det er jo en positiv ting. Endret 8. november 2007 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) da er AC forhånsbestillt til PS3, neste helg blir det lite sosialt liv på meg . hehe .. Endret 8. november 2007 av firefireto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå