dekar24k Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen som kan anbefale noen gode JRPG's til NDS? Jeg er veldig fan av tur-baserte kampsystemer. Testa Final Fantasy 3 som falt delvis i smak og håper det er flere lignende spill der ute .. Noen tips? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Golden Sun-serien, er veldig likt i kampsystem, en utmerket serie. Dog, den er til GBA, ikke Nintendo DS (dog det spekuleres at en oppfølger vil komme til DS en gang). Uansett at det er GBA, så annbefaler jeg Golden Sun 1 og 2 på det sterkeste. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen som kan anbefale noen gode JRPG's til NDS? Jeg er veldig fan av tur-baserte kampsystemer. Testa Final Fantasy 3 som falt delvis i smak og håper det er flere lignende spill der ute .. Noen tips? Magical Starsign er absolutt verdt å ta en titt på. Spillet gjør egentlig ikke noe nytt innenfor sjangeren, men er veldig morsomt å spille igjennom. Vimsete og morsom (barnslig) handling, turbasert kampsystem. Magical Starsign er forøvrig et spill man enten elsker eller hater. Ta en titt på skjermbildene fra spillet - grafikken er simpel og figurdesignet noe spesielt. Partners in Time er også et godt spill med mye fokus på humor. Om du vil kalle det "J-RPG" eller ikke får du bestemme selv. Her er kampsystemet turbasert, men krever at du trykker på riktig knapp til riktig tid for å angripe fienden. Forgjengeren til Partners in Time (Superstar Saga på GBA) er i mine øyne hakket bedre, da på grunn av handlingen i spillet. Den er nemlig spinnvill Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Noen som kan anbefale noen gode JRPG's til NDS? Jeg er veldig fan av tur-baserte kampsystemer. Testa Final Fantasy 3 som falt delvis i smak og håper det er flere lignende spill der ute .. Noen tips? Magical Starsign er absolutt verdt å ta en titt på. Spillet gjør egentlig ikke noe nytt innenfor sjangeren, men er veldig morsomt å spille igjennom. Vimsete og morsom (barnslig) handling, turbasert kampsystem. Magical Starsign er forøvrig et spill man enten elsker eller hater. Ta en titt på skjermbildene fra spillet - grafikken er simpel og figurdesignet noe spesielt. Partners in Time er også et godt spill med mye fokus på humor. Om du vil kalle det "J-RPG" eller ikke får du bestemme selv. Her er kampsystemet turbasert, men krever at du trykker på riktig knapp til riktig tid for å angripe fienden. Forgjengeren til Partners in Time (Superstar Saga på GBA) er i mine øyne hakket bedre, da på grunn av handlingen i spillet. Den er nemlig spinnvill Magical Starsign skal jeg definitivt teste. Partners in Time testet jeg til en viss grad, men likte ikke det "kampsystemet" haha det var helt latterlig Kaste skjell på fiender og så "time" for å treffe flere ganger osv.. Takk, flere tips ønskes! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg kan også anbefale Magical Starsign. Ellers så vil jeg anbefale Final Fantasy VI. Ja da, det er til GBA og grafikken er gammel, men spillet er en klassiker. Ellers så jobber SquareEnix med å remake FF IV til DS. Det skal komme ut 20. desember i Japan, men amerikansk/europeisk release er ikke kjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå