noob11 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg surfet litt rundt etter et greit webkamera da jeg oppdaget en liten tabbe på websiden til creative. Tenkte jeg skulle være snill og si ifra You guys really need to update yourwebsite. Here you list the requirements for the WebCam Vista. It needs "Windows 98SE/Me/2000/XP ". Now, one would assume that a product called Webcam Vista would be supported by the OS called Vista http://no.europe.creative.com/products /product.asp? category=218&subcategory=219&prod uct=15969&nav=1 No response to this email is needed. Just thought I'd give a little heads up Dear [meg], All the Windows Vista Drivers can be downloaded from the following link. http://uk.europe.creative.com/support/vista/ Please retain all the previous correspondence when replying to this email. Best Regards Marcelo Creative Customer Support Services Creative Labs Europe Leser de i det heletatt hva man skriver på slike webforms, eller er det tekstgjennkjenning og gjetting med standardsvar? Kan begynne å lure Endret 13. november 2007 av noob11 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Haha :!: Jeg tipper at de ikke gadd å leste den så han bare skrev noe standard shit og sendte det Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ah, gotta love folk som gjør jobben sin skikkelig Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har opplevd lignende hos Logitech faktisk. Spurte de hvilket grunnlag de hadde for de spesifikasjonene de har oppgitt på Z-5500, ang, forsterker-kraft og da fikk jeg bare tilbake et slikt standardsvar som lignet mest på et fattig forsøk på en bortforklaring. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har opplevd lignende hos Logitech faktisk. Spurte de hvilket grunnlag de hadde for de spesifikasjonene de har oppgitt på Z-5500, ang, forsterker-kraft og da fikk jeg bare tilbake et slikt standardsvar som lignet mest på et fattig forsøk på en bortforklaring. Og det skjønner jeg godt. De vet selv at de selger skrammel, så all tid brukt på å svare alle mulige rare spørsmål er bortkastede ressurser og penger. Et standardsvar er lønnsomt. Hvis ikke du kjøper, så er det alltids X andre som kjøper uten (utidige) spørsmål. Man trenger ikke gjøre kunder til lags så lenge de fremdeles er villige til å være kunder. Eller for å si det på en annen måte: Folks prinsipper forsvinner som dugg for solen bare tilbudet er godt nok. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Noen web/email services har ferdilagde standard svar som sendes tilbake, mens andre har en større frihet for og uttale seg. Dessuten, husk at supporten ikke blir håndtert av Creative, men av andre selskaper, som ikke har noe med websidene dems og gjøre, og de kan kanskje ha liten eller begrenset kommunikasjon med Crative's hovedkontor når det gjelder og sende info tilbake til Creative. Endret 12. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 hehe, noen andre som har lagt merke til at de "Bedre emnetittel takk" postene sier man skal bruke "edit" knappen, når den heter "rediger"? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kommer an på skinnet man bruker det. For meg står det "Edit", som også faller meg mer naturlig inn. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Haha Sjekk om de har fikset det nå da. Kan være at de hørte på deg Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Kommer an på skinnet man bruker det. For meg står det "Edit", som også faller meg mer naturlig inn. Jeg bruker standard skin, har aldri forandret på noe slikt. De burde vel bruke det samme som er i default? EDIT: Det kommer vist ann på hvilke portal du kommer inn på diskusjon.no gjennom. Via hw.no er det rediger, men når jeg nå gikk via amobil.no står det edit. Haha Sjekk om de har fikset det nå da. Kan være at de hørte på deg Nope. http://no.europe.creative.com/products/pro...15969&nav=1 Står fortsatt ikke vista på WebCam Vista Endret 14. november 2007 av noob11 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Vil vel heller ikke komme med det første, en slik prosess tar somregel 1-2 mnd om det blir videresendt overhodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå