Gå til innhold

Creative kundesupport :) (sender epost med svar på ting man ikke spør om)


noob11

Anbefalte innlegg

Jeg surfet litt rundt etter et greit webkamera da jeg oppdaget en liten tabbe på websiden til creative. Tenkte jeg skulle være snill og si ifra :)

 

You guys really need to update your

website. Here you list the requirements

for the WebCam Vista. It

needs "Windows 98SE/Me/2000/XP ".

Now, one would assume that a product

called Webcam Vista would be

supported by the OS called Vista :D

 

http://no.europe.creative.com/products

/product.asp?

category=218&subcategory=219&prod

uct=15969&nav=1

 

No response to this email is needed.

Just thought I'd give a little heads up :)

 

Dear [meg],

 

All the Windows Vista Drivers can be downloaded from the following link.

 

http://uk.europe.creative.com/support/vista/

 

Please retain all the previous correspondence when replying to this

email.

 

Best Regards

Marcelo

Creative Customer Support Services

Creative Labs Europe

 

Leser de i det heletatt hva man skriver på slike webforms, eller er det tekstgjennkjenning og gjetting med standardsvar? Kan begynne å lure :)

Endret av noob11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd lignende hos Logitech faktisk.

 

Spurte de hvilket grunnlag de hadde for de spesifikasjonene de har oppgitt på Z-5500, ang, forsterker-kraft og da fikk jeg bare tilbake et slikt standardsvar som lignet mest på et fattig forsøk på en bortforklaring.

Lenke til kommentar
Har opplevd lignende hos Logitech faktisk.

 

Spurte de hvilket grunnlag de hadde for de spesifikasjonene de har oppgitt på Z-5500, ang, forsterker-kraft og da fikk jeg bare tilbake et slikt standardsvar som lignet mest på et fattig forsøk på en bortforklaring.

 

Og det skjønner jeg godt.

De vet selv at de selger skrammel, så all tid brukt på å svare alle mulige rare spørsmål er bortkastede ressurser og penger. Et standardsvar er lønnsomt.

Hvis ikke du kjøper, så er det alltids X andre som kjøper uten (utidige) spørsmål.

Man trenger ikke gjøre kunder til lags så lenge de fremdeles er villige til å være kunder.

Eller for å si det på en annen måte: Folks prinsipper forsvinner som dugg for solen bare tilbudet er godt nok.

Lenke til kommentar

Noen web/email services har ferdilagde standard svar som sendes tilbake, mens andre har en større frihet for og uttale seg.

 

Dessuten, husk at supporten ikke blir håndtert av Creative, men av andre selskaper, som ikke har noe med websidene dems og gjøre, og de kan kanskje ha liten eller begrenset kommunikasjon med Crative's hovedkontor når det gjelder og sende info tilbake til Creative.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Kommer an på skinnet man bruker det. ;)

For meg står det "Edit", som også faller meg mer naturlig inn.

 

Jeg bruker standard skin, har aldri forandret på noe slikt. De burde vel bruke det samme som er i default? :)

EDIT:

Det kommer vist ann på hvilke portal du kommer inn på diskusjon.no gjennom. Via hw.no er det rediger, men når jeg nå gikk via amobil.no står det edit.

 

Haha :p

Sjekk om de har fikset det nå da. Kan være at de hørte på deg :wee:

 

Nope. http://no.europe.creative.com/products/pro...15969&nav=1

Står fortsatt ikke vista på WebCam Vista :D

Endret av noob11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...