L O G I M A N Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) MSN Live hakker/lagger, bokstaver kom opp tydlig seinere etter at du skrev på tastatur osv. Flytte på vinduer osv hakka som om det var en eldgammal maskin. Så fort jeg drar sammen hovedvinduet, så reklamen blir borte/ikke synes, så slutter det. Flere som har det problemet? Hender jeg må bruke live klienten pga bedre videostøtte enn trillian. Ikke noe lag ellers med noen andre programmer, enten msn live er i bruk eller ei. Jeg har 4GB ram og 5600+ cpu, så det burde holde Men jeg kjører Vista x64. Edit: Det skjer bare når den SOS barneby reklamen er der. Haddde tull med opera og reklame fra samme sted for litt siden. Sidene ble helt kokko etter loading der reklamen var på vg. Endret 7. november 2007 av sesteen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har opplevd av brukergrensesnittet i Windows XP kan være uhorvelig tregt selv på helt enkle ting når det ikke er lagt inn drivere for skjermkort. Det er mulig det samme gjelder Vista. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Det har ikke noe med det å gjøre. Dette er en feil relatert til msn. Alt annet fungerer smertefritt mens msn hakker. Men, det ser ut som det forsvant når jeg fikk en annen reklame enn den sos barneby reklamen. Har ikke vært sånn før. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ah, da er det nok reklamen som gjorde det. Det er vel Flash de bruker til de reklamene. Jeg har opplevd at Flash kan være litt buggete noen ganger i Firefox slik at selv de enkleste Flash-tingene gjør PC-en (pga. Firefox) treg som sirup. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Går det ikke an å skjule/stenge/nekte reklamen i MSN da? Eller må det i såfall til noe «patching» av noe slag? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Da må det patche. En ting er at de har reklame, men at det faktisk skal herpe klienten er jo håpløst. Uansett svært sjelden jeg bruker MSN sin egen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå