andylove Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Som topic sier lurer jeg på beste minne til ASUS P5B for å klokke. Jeg har tenkt å tyne denne maskinen til siste pust før jeg kjøper nye deler, men jeg trenger et litt mer kvalitetsminne fremfor mine PC5300 Valuekit fra Kingston. Kjøper gjerne Kingston igjen, men jeg trenger 4*1GB som funker i henhold til QVL. Legger ved et bilde av denne slik at en anbefaling kan bli gjort lettere. Takk for hjelpen (ser gjerne at dere som har hatt dette hovedkortet eller har det kommer med deres erfaringer hvis dere lyster...) Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Crucial Ballistix... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Crucial Ballistix... Du har prøvd disse på dette hovedkortet også? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg brukte Crucial Tenth Anniversary,som er omtrent det samme,bare at de er håndplukket som jubileumsbrikker fra Crucial.Det er også D9GMH chip. Komplett har knallpris på Ballistix pc 8500 2x1 gb nå til 695,-.Løp å kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå