Sportive. Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Hva synes dere ? Forslag til forbedringer ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg syns skillet mellom måne og tårn ble litt rart... men ellers et utrolig kult bilde! Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Synes det så ut som dammen bare var limt oppå et bilde av månen, er det det? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Synes det så ut som dammen bare var limt oppå et bilde av månen, er det det? Enig, det så veldig kunstig ut. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg vil tru dammen er tatt på dagtid, mens månen er lagt til i ettertid... stemmer det?? Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Flott bilde som minner meg om scener fra en gammel draculafilm. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Det virker ikke ekte nei, men det gjør egentlig ingenting. Månen er jo tatt med en helt annen brennvidde enn resten av bildet. Stilig idé Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Fotografiet er ingen virkelighet, det er et bilde. En fiktiv virkelighet som fotografen selv bestemmer over i aller høyeste grad. Slik som her. Om du får litt mer detaljer i skyggepartiet til venstre i bildet, der den svake "fossen" strømmer ut, og skaper litt mer stofflighet i buene på huset. Når du likevel er i gang med slå sammen bilder kan det være kult om du klarer å få inn et eller annet i vannet også. En sunken båt, et flytende lik, hodet til en svømmer eller et eller annet slikt. Det jeg må si jeg stusser mest på er at månen ikke avgir noe gult lys på vannet. Skal du først overdrive et bilde, eller skape en litt urealistisk stemning, så sørg for å gjøre det tydelig overdrevet, da blir det med ett veldig mye bedre. Stilig idé, bra forgrunnseksponering. Ikke minst liker jeg lyset i vinduene som gjør hele greia her. Hadde ikke de vilkårlige vinduene lyst, ville nok ikke forgrunnen fremstått like attraktiv. Stå på! Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Greit gjennomført, men jeg savner litt liv i himmelen. Jeg vil tippe på at Sportive har lest novemberutgaven av DigitalPhoto. I så tilfele er forgrunnen et produkt av fargefjerning og dodge- og burn tool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå