methano Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Mine ønsker er da så ymse. Sporten min: Kikkertsikte (1-4x) Laserprikk Taktiske grep (m/picatinnymounts) Rødpunktsikte Crate of ammo (5,56Nato) Surefire lykt Ergogrip grep Foldekolbe til AK Bulletcam (til sidemontering) Betamag (100skudds.) Hjemmet: Vaffeljern Flatskjerm (40"->) Surroundpakke (5.1/7.1) Prosjektor Ny skinnsofa (sort) Bord (without the pretty "planke" følelsen) Kommode Pc bord Madrass med sånne artige motorer Gjesteseng Bilder Badestamp/Utendørs Boblebad Flipperspillautomat Jakkehengeting til ganga Gardiner Bilen: Grom motor (evt. ny bil) Ferie: Lommepenger til NewYork turen i mars Flybilletter til NY Diverse: Digitalt speilrefleks (hadde et Nikon D100 i forcen som jeg var happy med) DV kamera Oppdatert garderobe Så kjære julenissen. Leser du dette, så vet du hvem jeg er og hvor jeg bor. Marius Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tror nok han må ha en lastebil for å få med alt det der.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Akkurat nå ønsker jeg meg en ny tommel. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er du litt bortskjemt eller noe? Jeg er jævla dårlig på hundegreier, er det rottweiler eller pitbull som ikke er lov? Er nok pitbull som ikke er lov. Rottweiler valper er nusselige, helt til de blir større. Svære beist. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er nok pitbull som ikke er lov. Rottweiler valper er nusselige, helt til de blir større. Svære beist. nei dei blirkje svære beist,dei blir store kosebamsa Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er du litt bortskjemt eller noe? Jeg er jævla dårlig på hundegreier, er det rottweiler eller pitbull som ikke er lov? Er nok pitbull som ikke er lov. Rottweiler valper er nusselige, helt til de blir større. Svære beist. Er nå nusselige da og, så lenge de holder seg i form og ikke blir overvektige. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er du litt bortskjemt eller noe? vist eg hadde vor bortsjemt då hadde eg allerede hatt det Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er du litt bortskjemt eller noe? Jeg er jævla dårlig på hundegreier, er det rottweiler eller pitbull som ikke er lov? Er nok pitbull som ikke er lov. Rottweiler valper er nusselige, helt til de blir større. Svære beist. Er nå nusselige da og, så lenge de holder seg i form og ikke blir overvektige. Ja kanskje du har et poeng, kompis har en rottweiler som er svær som faen. Er jo ambush når man åpner døren hans. Så den er jeg redd...selv har vi 2 hunder. Dobbermann. Vil faen ha nytt anlegg. Lenke til kommentar
TheBlow Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg ønsker meg at noen ta intinativ og "make an affort" ovenfor meg.. Misforstå meg rett, materille ting er så klart morsomme, men begynner å bli litt lei.. Vil bare at noen skal "anstrenge" seg itt for meg Man! Mennesket er egoistisk Lenke til kommentar
nettii Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg ønsker meg at noen ta intinativ og "make an affort" ovenfor meg.. Misforstå meg rett, materille ting er så klart morsomme, men begynner å bli litt lei.. Vil bare at noen skal "anstrenge" seg itt for meg Man! Mennesket er egoistisk å det er tydelivis du oxo Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Intercooler og noe stasj til Bilen;) kansje en widescreen LCD skjerm Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bra karakterer Magiske Evner En MacBook pro Eller gratis super dresur til den dritt bikkja som står utta for vinduet mitt og bjeffer, eventuelt en hagle Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Akkurat nå ønsker jeg meg en ny tommel. Merka det fra Snedige ting du lurer på .. Kanskje du skal sette det inn i signaturen? Tommler: 1 og en halv. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg ønsker meg ny bil, men det får e etter jul.. Logisk som det er, ellers så ønsker e meg en 37" LCD tv, og kanskje en Xbox 360.. Ellers så har jeg ikke de helt store ønskene, pleier å få det jeg ønsker meg så er rimelig hæppi. Kunne trengt en barnermaskin da.. Så får nok det også Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg ønsker meg: Audi R8 Audi S8 Audi S5 Ferrari 355 VW Scirocco Leilighet Fullt møblert med garasje Pc-skjerm Større anlegg Stasjonær pc Bedre bærbar pc 42" Full HD-klar tv Xbox 360 Wii Playstation 3 Alle mulige spill. Saken er at jeg blir fornøyd om jeg "bare" får 360 Har allerede fått på forskudd fra mamsn og papsn, ny mobil Aldri vært særlig kravstor. Endret 21. november 2007 av rublings Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vær så snill å si at det er en spøk. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Min liste en spøk? Du har nok rett i det. Bare satt opp alt jeg vil oppnå å eie i mitt lange liv For å forklare litt om min velstand, rommet mitt består av en gammal crt-tv og vanlig xbox. Så særlig bortskjemt er jeg ikke Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Takk skal du ha! Edit; Sjekket ut nerdebulen din for å se om du hadde syke storskjermer, fake peis og greier. Nice bule anyway da. Har den samme skole PC-en for deg. Grusomme greier! Sorry for OT. Endret 21. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Får jeg en Porsche Carrera av fattern blir jeg fornøyd lixxom. Må være 2008 modell da! Ellers griner jeg! lizzom. Jeg KAN jo overleve med en lambo diablo og da!§ men herregud da lizzom! EDIT: Men en bilstereo hadde også gjort seg ^^ Endret 21. november 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Mindre gjeld, så jeg en gang i tiden kan kjøpe meg det jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå