Sewero Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Kommet på en del nå - harddisk: Samsung spinpoint 500 gb[intert] Western Digitals Passport II-serie[Ekstern] Western Digital 120GB[Ekstern] Packard Bell 120GB[Eksern] Freecom ToughDrive pro[Ekstrern] -Høytalere: Creative Giga 500 PG Logitech Z-5450 Digital 5.1 Speaker System Logitech Z-5500 Digital -Dvd filmer: Host, Next, Harsh times,The covenant, Mr brooks, Alien vs predator(alle filmene). -Hodetelefoner: KOSS hodetelefoner "KTXPRO1" Sennheiser hodetelefon, "CX300 BLACK" Razer hodetelefon "Pro|Tone m250" Sort Razer hodetelefon "Pro|Tone m100" Sort Zalman Real Surround hodetelefoner u/mic. -Tastatur: Razer tastatur "Tarantula", Logitech G15, -Skjermer: Lilliput 8" LCD 809GL-80NP/T Touch S-video, Composite, VGA. -Kabler: CAT5E(10-20m) -Div: Leatherman(model “wave”) etui Pc stol G25 Racing Wheel Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Fem hodetelefoner? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 For at det skal være alternativer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg ønsker meg verdensherredømme jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg ønsker meg verdensherredømme jeg. Hail KoffeinKanin! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg ønsker meg verdensherredømme jeg. Må huske og dele da. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Ønsker meg sånn der Pink Floyd samleboksting.<3 Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Kommet på en del nå - harddisk: Samsung spinpoint 500 gb[intert] Western Digitals Passport II-serie[Ekstern] Western Digital 120GB[Ekstern] Packard Bell 120GB[Eksern] Freecom ToughDrive pro[Ekstrern] -Høytalere: Creative Giga 500 PG Logitech Z-5450 Digital 5.1 Speaker System Logitech Z-5500 Digital -Dvd filmer: Host, Next, Harsh times,The covenant, Mr brooks, Alien vs predator(alle filmene). -Hodetelefoner: KOSS hodetelefoner "KTXPRO1" Sennheiser hodetelefon, "CX300 BLACK" Razer hodetelefon "Pro|Tone m250" Sort Razer hodetelefon "Pro|Tone m100" Sort Zalman Real Surround hodetelefoner u/mic. -Tastatur: Razer tastatur "Tarantula", Logitech G15, -Skjermer: Lilliput 8" LCD 809GL-80NP/T Touch S-video, Composite, VGA. -Kabler: CAT5E(10-20m) -Div: Leatherman(model “wave”) etui Pc stol G25 Racing Wheel Får du alt det der da er du bortskjemt men tviler på at du får alt hvordan kom du på så mye?? LoL Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Masse DVD-er ! Penger selvfølgelig. Kansje no dill dall ? Og en Zippo. Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Av materielle ting ønsker jeg meg ikke noe spess..har egentlig ikke tenkt så mye på det..kanskje nye ballettsko og sånt type utstyr siden slikt blir fort slitt så mye som jeg trener=p mest av alt ønsker jeg meg noe jeg vet ingen egentlig kan gi meg..at venninna mi sine kreftprøver er negative og at mamma og pappa blir sammen igjen...meeeen det skjer nok ikke etter å ha vært skilt i 4 år=p Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Det der var ikke mye, tok meg 20 min å komme på. Får nok kanskje 3-4 av de tingene vis jeg er heldig. Lenke til kommentar
April Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Ett lite søtt digitalkamera som jeg kan bruke på jobb og fritid, og så klart fred på jord og snille barn når det kommer... Og masse fine cd'er ^^ Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Det beste ville vært en gråhegre i treet utenfor huset så jeg kan ta bilde av den og vise til broren min at jeg har bedre bilder enn han... Men.. Mulig jeg går på en smell.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Men.. Mulig jeg går på en smell.. Regn med det, du.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) mest av alt ønsker jeg meg noe jeg vet ingen egentlig kan gi meg..at venninna mi sine kreftprøver er negative og at mamma og pappa blir sammen igjen...meeeen det skjer nok ikke etter å ha vært skilt i 4 år=p Bare jeg som får en smule dårlig sannvittighet? Vi går rundt å håper på masse matrialiske ting, mens noen går rundt og bærer på slikt! Er nok opptil flere her som går å bære på sånn. Vel, det er jo en vekker for oss som har alt sånn i orden. Jeg er visst en matrialist. Endret 14. november 2007 av steffenz Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 et normalt liv Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 mest av alt ønsker jeg meg noe jeg vet ingen egentlig kan gi meg..at venninna mi sine kreftprøver er negative og at mamma og pappa blir sammen igjen...meeeen det skjer nok ikke etter å ha vært skilt i 4 år=p Bare jeg som får en smule dårlig sannvittighet? Vi går rundt å håper på masse matrialiske ting, mens noen går rundt og bærer på slikt! Er nok opptil flere her som går å bære på sånn. Vel, det er jo en vekker for oss som har alt sånn i orden. Jeg er visst en matrialist. jeg har jo materielle ønsker og..men når det sånne ting dukker opp tror jeg de aller fleste ville vende sine ønsker mot at de nærmeste skal ha det bra. Hadde nok vært en liste med TING dersom jeg hadde tenkt mer over det og venninna mi ikke hadde stått overfor noe som dette.. hu skal på undersøkelse den 4. des..så jeg krysser fingrene for at hu får en fin bursdagsgave (den 8. des) med tlf fra sykehuset om at alt er i orden Lenke til kommentar
nettii Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 en rottweilerkvalp ei skrike vist ei ikkje får det Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Er du litt bortskjemt eller noe? Jeg er jævla dårlig på hundegreier, er det rottweiler eller pitbull som ikke er lov? Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Canon Ixus 950, Table Tennis (Xbox 360), ipod nano 8 GB, The Simpsons til 360 - noen som har prøvd det? DVD-er, noen klær, og fred på jord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå