theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg ønsker meg egentlig en 'Old School' spillkonsoll. Men det ville jeg tape venner på, da ingen ville spille med meg. Høres litt ut som du bør ønske deg nye venner istedenfor, om det ikke skal mer til. Lenke til kommentar
Disco- Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Helt klart, ullsokker ! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Støtter Disco på den der, ullsokker, helst bestemors hjemmelagde. Lenke til kommentar
Disco- Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Amen, for hjemmestrikka ullsokker ! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 HP 7 på norsk. HP 1-7 på engelsk. Hobbiten på norsk. Hobbiten og Ringenes Herre på engelsk. Noe annet enn bøker, spør du kanskje? Neh. ^^ Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 WoW.. Det snør her i Sandnes.. løye Men la oss håpe det snør på nær juletider tenker 20 desember til 25 desember+++ har ikke sett snø på 2 år er det vel Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ... men mitt aller største ønske er at snøen forsvinner søndag, eller helst i morgen. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Neii! Det kan du ikke si..! Greit at forholdene for fuglefotografering går på en smell når det snør, men nåt snøen endelig er her så må vi si TAKK! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 xbox spill. kanskje et nytt snowboard. Masse julebrus og marsipan. Ny hdtv men det blir nok i det dyreste laget. hadde vært greit med noen nye boksere. ETT bare sokker. Snø. fred på jord. God mat. god jule stemning. Og mer til.. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 I år ble det litt mer enn det pleier, men har laget ønskelisten tidlig, så får håpe på det beste iPod Slalomski Nytt tastatur og mus Div. DVD-er Juletegneserier Bankort Penger Digg Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Penger til ny PC. Og alle spillene som kom i høst. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tja Noen fete gadgets Noe til PC-en Hvit jul Sokker Boksere Noen t-skjorter fra Valve store Håper virkelig på julestemning i år Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 22mm MDF plate (brukes til å lage basskasser) Forkle som det står "sjef" på. Dame. 4 fine glass jeg kan lage drikke i. Svarte sokker(flertall) Crysis Kanskje et par boxere? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det eneste jeg ønsker er å kunne feire en hvit jul, med god mat, og at jeg står på eksamen. Resten gjør meg fint lite. Lenke til kommentar
rogerreit Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 at jeg ikke blir mett etter andre posjon med julemiddag. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Har nådd det stadiet hvor jeg ikke bryr meg. Jeg har absolutt ingen ønsker til jul. Men må innrømme det hadde vært koselig med en kjæreste. Endret 10. november 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
biach777 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Mere maps til portal ;D Og ny pc (det ønsker jeg meg hvert år og får det aldri så blir vell ikke i år heller tenker jeg:P) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Syns alle kan slutte å ønske seg snø til jul. Tenk på alle de stakkarne som kanskje må gå ut på jobb under julemiddagen for å brøyte veiene. Ja, jeg er en av de. Selv ønsker jeg å få være med damen som jeg ikke har sett på et halv år. Og vet dere hva; det ønsket får jeg oppfylt. Endret 11. november 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Pøh, jeg ønsker meg snø! - Ny mp3 - Sånn "kul" kalkulator - Ikke 3 i matte Endret 11. november 2007 av Demille Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 ønsker meg en ipod og penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå