Gå til innhold

Hva er ditt juleønske i år?


Ethernet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snø og julestemning

 

Alle de materielle tingene jeg ønsker generelt er likevell for dyrt, så jeg skaffer det selv :)

 

Ps. Når du blir eldre så finner man ut at sokker og boxere faktisk er geniale julegaver. Da slipper man nemlig å bruke penger på det selv. Samme gjelder for deodorant og parfyme.

Lenke til kommentar

Jeg, og resten av familien, er blitt halvveis enige om at vi ikke skal ønske oss noe som går på batterier eller har skjerm. Eller, ihvertfall holde det litt nede.

 

Så jeg har skrevet opp billett til Hovefestivalen '08, stativ til Macen og egentlig ikke så mye annet.

 

Har det jeg trenger, men noen myke pakker med kos klær hadde jo ikke vært å forakte.

Lenke til kommentar

- Jobb, sommerjobb, relevant sted å skrive masteroppgaven.

- Noen tegneserier, Pondus, M, Arne Anka..

- Penger til klær, selv om det å kjøpe klær er hat. Må liksom vente til det står mellom shopping eller gå naken.

- En CD med Engelbert Humperdinck, kasetten het Christmas Tyme, den har blitt gjenutgitt på CD under et annet navn jeg ikke kommer opp med i farten.

 

Harde pakker er alltid det kuleste, problemet nå er at jeg stort sett kjøper sånt selv. Tror jeg skal gi meg selv en flatskjerm og Xbox om jeg står på alle eksamner og økonomien holder.

 

og selvfølgelig:

- Fred på jord.

- Hvit jul.

- Alle fundamentalister og annet pakk tar en bolle og gir seg.

Lenke til kommentar
og selvfølgelig:

- Fred på jord.

- Hvit jul.

- Alle fundamentalister og annet pakk tar en bolle og gir seg.

 

hør hør, de burde kanskje heller ta seg en sossispølse med tanke på at det er jul! :p

 

I tillegg, god julestemning og godt samvær egentlig, samt at neste år ikke blir et år stappa fullt av relegiontullball, Madeleine saken som er drittlei av mest pga all mediadekningen en unge får mens det er så jævli mange andre som har blitt bortført, enten av rabiate prester eller tullinger, kanskje noen politikere som også kunne ta seg en bolle.... eller to :D

 

Av materielle ting er det litt vanskelig å ønske seg ting for min del ettersom jeg har kjøpt det meste selv før jula (dumbass, i know). Det som står igjen er jo bil, Gibson Les Paul Studio, og altfor dyre ting, så ender vel opp med et brev med penger og noen tennissokker.

Lenke til kommentar

- Samsung spinpoint 500 gb[intert]

 

- Western Digital 120GB[Ekstern]

 

- Packard Bell 120GB[Eksern]

 

- Verbatim dvd plate 100 pack

 

- Creative Giga 500 PG[Høytalere]

 

- Dvd filmer; Host, Next, Harsh times,The covenant, Mr brooks, Alien vs predator(alle filmene).

 

- KOSS hodetelefoner "KTXPRO1", Sennheiser hodetelefon, "CX300 BLACK", Razer hodetelefon "Pro|Tone m250" Sort,

Razer hodetelefon "Pro|Tone m100" Sort, Zalman Real Surround hodetelefoner u/mic.

 

- Razer tastatur "Tarantula"

 

Ser visst ut til at jeg ønsker meg nesten bare pc ting :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...