Gå til innhold

Hva er ditt juleønske i år?


Ethernet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Canon 24-70 2.8L IS USM står høgt oppe på lista i år, det same gjer ein MacBook.

Men kjem det til å skje? Neppe. Blir vel å ønske seg pengar i år igjen så eg kan kjøpe det sjølv etter kvart.

 

OG! Så ønsker eg meg faktisk ullsokkar. Og tøfler. Wohoo.

(Ja, det er temmeleg golvkaldt hos meg.)

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

@ General_Skurf: Bilder i quote er fyfy. Fjern bilde-tags når du quoter innlegg med (store) bilder, så slipper man å scrolle så mye.

 

@ Spammer: Spam er også uønsket. Ser jeg mer spam fra den/de det gjelder vil reaksjoner vurderes. Denne tråden handler først og fremst om å dele sine juleønsker, ikke å komme med grunnløs og til dels idiotisk kritikk av ting andre ønsker seg.

 

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Bilder i quote er fyfy. Fjern bilde-tags når du quoter innlegg med (store) bilder, så slipper man å scrolle så mye.

Spam er også uønsket. Ser jeg mer spam fra den/de det gjelder vil reaksjoner vurderes. Denne t¨råden handler først og fremst om å dele sine juleønsker, ikke å komme med grunnløs og til dels idiotisk kritikk av ting andre ønsker seg.

 

Snorre :)

 

Eh, skrev jo at det var veldig sant som igjenn betyr at det er det jeg også ønsker meg, Ikke det at noen andre hadde sagt nei takk til en bugatti med jessica alba hjemme.

 

Men sokker er en fin ting det ogso

 

Generalen :new_woot:

 

 

 

Ps: det med bilder i qoute visste jeg ikke om sry :/

Endret av General_Skurf
Lenke til kommentar
Eh, skrev jo at det var veldig sant som igjenn betyr at det er det jeg også ønsker meg, Ikke det at noen andre hadde sagt nei takk til en bugatti med jessica alba hjemme.

 

Men sokker er en fin ting det ogso

 

Generalen :new_woot:

 

 

 

Ps: det med bilder i qoute visste jeg ikke om sry :/

Det med spam var ikke siktet til ditt innlegg. Kun biten om bilder i quote var ment mot deg. Spam-innleggene det er snakk om er slettet. :) Og nå vet du dette med bilder i quotes til neste gang. Man lærer av sine feil.

Lenke til kommentar
Beklager Snorre ;)

 

Nei, øverst i år ønsker jeg vel at juleaften blir feiret med hele familien i år, det vil i såfall bli første gang! :)

Vel. Du reagerte jo bare på en annen brukers spaminnlegg. Så helt gale er det jo ikke, men man skal helst i slike tilfeller rapportere innlegget og la moderator ta av seg saken. Så ha dette i bakhodet til neste gang du ser spaminnlegg. Ikke mat trollet, la heller moderatorene rette solkastern mot dem. ;)

 

Når det gjelder hva jeg ønsker meg til jul har jeg egentlig ikke helt oversikten over det enda. Men følgende ville vel ikke være helt urimelig:

 

1. God mat (helst kalkun)

2. Litt klær ol.

3. Harde pakker (musikk, spill, gadgets eller lignende)

4. Penger

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Beklager Snorre ;)

 

Nei, øverst i år ønsker jeg vel at juleaften blir feiret med hele familien i år, det vil i såfall bli første gang! :)

Vel. Du reagerte jo bare på en annen brukers spaminnlegg. Så helt gale er det jo ikke, men man skal helst i slike tilfeller rapportere innlegget og la moderator ta av seg saken. Så ha dette i bakhodet til neste gang du ser spaminnlegg. Ikke mat trollet, la heller moderatorene rette solkastern mot dem. ;)

 

Når det gjelder hva jeg ønsker meg til jul har jeg egentlig ikke helt oversikten over det enda. Men følgende ville vel ikke være helt urimelig:

 

1. God mat (helst kalkun)

2. Litt klær ol.

3. Harde pakker (musikk, spill, gadgets eller lignende)

4. Penger

Snorre er en syk mann, sammenligner spammere med troll :D

 

Men, hadde noen giddet å gi meg et 8800GT hadde jeg ikke blitt lei meg nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...